Gå til innhold

Bilen slenger bak(foringer?)


elementz
 Share

Anbefalte innlegg

har en kjenning som tar på seg slike banneoppdrag :D Lang tid tar dette med litt oppfinnsom skruing (uten spesialverktøy, som presse)? Bør man da også bytte til slike powerflexforinger i samme slengen?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kjenning som tar på seg slike banneoppdrag :D Lang tid tar dette med litt oppfinnsom skruing (uten spesialverktøy, som presse)? Bør man da også bytte til slike powerflexforinger i samme slengen?..

Jeg hadde lufttrykk og en stor ters, men fatten måtte ta dem med presse fordiom. Var endel tonn som skulle til:)

byttet til powerflexforinger selv, men vet igrunn ikke om det er noe forskjell siden jeg ikke har prøvd fersk bmw gummi der!

stivt ble det ihvertfall!

Kan være lurt å ta bærearmsforingene i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å skifte til powerflex foringer. Bilen blir stivere og reagerer kjappere. I tillegg slipper du å tenke på å skifte disse foringene for all ettertid. Disse foringene krever heller ikke verktøy for å monteres, og de gamle foringene kan skjæres og presses ut. 4-hjuls kontroll må tas etter foringsbytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å skifte til powerflex foringer. Bilen blir stivere og reagerer kjappere. I tillegg slipper du å tenke på å skifte disse foringene for all ettertid. Disse foringene krever heller ikke verktøy for å monteres, og de gamle foringene kan skjæres og presses ut. 4-hjuls kontroll må tas etter foringsbytte.

hva koster det med powerflex rundt om?

blir bilen veldig mye stivere?

har en touring med sportsunderstell, som jeg ikke vil ødelegge all komfort på.

men litt stivere går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...