elementz Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Har nettopp byttet stabstag å bærearm fremme.. og tatt 4hjulskontroll.. men bilen har begyndt å slenge bak.. svinger eg "hardt" til høgre so kjem rompa litt seint ette slengande.. Foringa? må eg eventuelt ta ny 4hjulskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Traversforinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 støtter den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 hmm..har nettopp tatt 4hjulskontroll..burde ikke verkstedet sett om det var slitte foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 min oppfører seg HELT likens. Traversforinger = dyrt og vanskelig å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 min oppfører seg HELT likens. Traversforinger = dyrt og vanskelig å bytte? Har du ikke presse i garasjen blir det mye banning. så det er best å la noen ta seg av det. Trenger ikke bli så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 har en kjenning som tar på seg slike banneoppdrag Lang tid tar dette med litt oppfinnsom skruing (uten spesialverktøy, som presse)? Bør man da også bytte til slike powerflexforinger i samme slengen?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Må man ta ny 4hjulskontroll etter bytte av traversforing da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 har en kjenning som tar på seg slike banneoppdrag Lang tid tar dette med litt oppfinnsom skruing (uten spesialverktøy, som presse)? Bør man da også bytte til slike powerflexforinger i samme slengen?.. Jeg hadde lufttrykk og en stor ters, men fatten måtte ta dem med presse fordiom. Var endel tonn som skulle til:) byttet til powerflexforinger selv, men vet igrunn ikke om det er noe forskjell siden jeg ikke har prøvd fersk bmw gummi der! stivt ble det ihvertfall! Kan være lurt å ta bærearmsforingene i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg vil anbefale å skifte til powerflex foringer. Bilen blir stivere og reagerer kjappere. I tillegg slipper du å tenke på å skifte disse foringene for all ettertid. Disse foringene krever heller ikke verktøy for å monteres, og de gamle foringene kan skjæres og presses ut. 4-hjuls kontroll må tas etter foringsbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg vil anbefale å skifte til powerflex foringer. Bilen blir stivere og reagerer kjappere. I tillegg slipper du å tenke på å skifte disse foringene for all ettertid. Disse foringene krever heller ikke verktøy for å monteres, og de gamle foringene kan skjæres og presses ut. 4-hjuls kontroll må tas etter foringsbytte. hva koster det med powerflex rundt om? blir bilen veldig mye stivere? har en touring med sportsunderstell, som jeg ikke vil ødelegge all komfort på. men litt stivere går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 og må jeg bytte ut alle foringene da? blir eventuelt de tradisjonelle foringene fortere slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Burde ikke et verksted merke om det er dårlige foringer når de tar 4hjuls kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Kan være noe så enkelt som senterringene.. Men det har du vell kontroll på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 er også en fordel å sjekke lufttrykk i dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå