shv Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 BMWCCN Hordaland: "Banekjøring Voss blir flyttet til lørdag 13 mai. Fremmøte Voss kl 0930 eller Trengereid kl 0830. Kjøring starter kl 1000 og vi slutter senest 1600. Velkommen, og husk å melde endringen videre til andre medlemmer dere kjenner.." Sitat HJA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Kult... 40 min ifrå meg! Må du være medlem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Kult... 40 min ifrå meg! Må du være medlem? Må være medlem ja,bare og melde seg inn det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hvor er det den banen ligger da??? hvor på voss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Søk på NAF på Voss på gulesider, så finner du kart med beskrivelse av beliggenhet! Håper flest mulig kan komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Arg! Og akkurat samme dagen som Balejazz er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå