sammigun Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Fabrikat KDC Disse har stått på en Peugeot 405 (jeg vet, av alle mulige faktisk)... Ikke el. Fine i glasset. Disse selges for høystbydende, skal bare vekk. Hva er folket villi til å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 begynner med å by 200,- ,har faktisk en pug 405 i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Budet er notert! Der passer de bra vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Regner med at dersom man skal bruke disse på f.eks en E36, så må det kjøpes inn adapterplater. Dette skal være universelle speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Eeehm, så disse passer e36 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Dersom du kjøper adapterplater til E36, så passer dem. Nå passer dem på en Peugeot 405... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 begynner med å by 200,- ,har faktisk en pug 405 i gården Legger du på en 50-lapp, så kan dette se ut som ett vinnerbud..... Og jeg skal til Sveio den 20 april, så kan du få dem i handa! Null porto! Hva sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Da har vi en deal sammigun, skal du til Pedi en tur kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Det er helt rett! Sørlending på tur.... Er jo rægefest hos Mercedes den 21, og det kan jeg jo ikke gå glipp av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå