320it Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Skulle bytte ut gamlespilleren med en pioneer, men fant ut at jeg ikke hadde rett isokabel. derfor satt jeg inn den gamle igjen, men da stod det bare "code" prøvde meg med 0000, men nå står det bare wait. noen måte å få den til å virke igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 koden står på en liten lapp i visitkortstørelse, har du brukermanualen til spilleren, skjekk om den er lagt inn der .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 hmm. har ihvertfall manualen. skal ut å sjekke nå. men jeg får uansett ikke tastet den inn når det står "wait". why`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Kan du ikke koble fra ledningene igjen og prøve på nytt? evnt memory ledningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 hmm. har ihvertfall manualen.skal ut å sjekke nå. men jeg får uansett ikke tastet den inn når det står "wait". why`? om du ikke finner korte, så må du til bavaria og lese av strekkoden på spilleren, så sender de koden fra tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Så mener jeg at bilen må stå med tenningen på i ca 1 time, så skifter spilleren over fra "whait" til "code" igjen, så kan du taste kode på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hæggis Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 I verste fall har du Langbeinmetoden... Det er ikke sikkert det blir bedre, men du får ut litt frustrasjon; Et velrettet spark, og et par sure grynt :D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Denne koden, er den 4 siffret? Står to koder på et kort som fulgte med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå