Kristian Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 litt mer film med m5`en, og fra da gatebil var på besøk i Molde. http://home.himolde.no/~050642/test/My% ... raane.html m5 burning: http://home.himolde.no/~050642/test/My% ... /aed3.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hehe, svinbra Anders på sykkel da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hehe, skal si bilen får kjørt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 du er en engel:D så utrolig godt å se, snart vår nå ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 fet M5, hvem sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 gamle bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Godt å se noen nyter bilen skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Skjønner ikke helt hva som er så gøy med å stå i ro og burne. Men men, hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Skjønner ikke helt hva som er så gøy med å stå i ro og burne. Men men, hver sin smak! enig! det er sikkert gøy..men faen så mye slitasje! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Skjønner ikke helt hva som er så gøy med å stå i ro og burne. Men men, hver sin smak! Skjønner det ikke jeg heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 jeg sjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Misforstå meg rett, jeg mener at biler skal brukes, men synes da at f.eks. banekjøring er noe mer meningsfullt enn å stå på stedet hvil og brenne av gummi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Dette er ikke tøft! Talentløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Dette er ikke tøft!Talentløst! for det er jo så mye morsommere å se på noen som kjører rundt banen med sånn ca o.oo3 sek raskere en den forige i samme spor ikke for å være stygg, frekk eller noe i den dur, men synes du virkelig det er mye morsommere å se noen kjøre rundt å rundt en bane å bare kjøre på rundetider enn å se en fet sladd, med myye røyk?? har vanskelig for å tro det, men self. mange forskjellige mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Hvem snakker om å se på? Man kjører jo selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå