Gå til innhold

Bmw 730 stjålet i bergen.

ES
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo si til forsikringsselskapet at bilen ble utsatt for hærverk da :wink: Knuse ei rute så det ser ut som de gjorde det for å få tak i anlegget.

Trist det her... :(

Hmm, kansje ikke så lurt å prøve å lyve siden politiet også er koplet inn. Er heller ikke lett å lure forsikringskapene, er mange dyktige etterforskere som jobbe for de. Og blir man tatt av de, så tenker jeg tusenlappene spruter :oops: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo si til forsikringsselskapet at bilen ble utsatt for hærverk da :wink: Knuse ei rute så det ser ut som de gjorde det for å få tak i anlegget.

Trist det her... :(

Hmm, kansje ikke så lurt å prøve å lyve siden politiet også er koplet inn. Er heller ikke lett å lure forsikringskapene, er mange dyktige etterforskere som jobbe for de. Og blir man tatt av de, så tenker jeg tusenlappene spruter :oops: .

Har man allerede koblet inn snuten og sagt det som det er så er det selvfølgelig for sent :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikringssvindel bør du ikke oppfordre til synes jeg. jeg betaler nok som det er om jeg ikke må betale for andres dumhet også. hva slags folk er det som går fra bilen med nøklene i når de handler? skulle ikke fått 5 øre... sorry,men vi bor ikke i kardemommeby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikringssvindel bør du ikke oppfordre til synes jeg. jeg betaler nok som det er om jeg ikke må betale for andres dumhet også. hva slags folk er det som går fra bilen med nøklene i når de handler? skulle ikke fått 5 øre... sorry,men vi bor ikke i kardemommeby.

Forsåvidt enig i dette... Gå fra en 730 med nøkla i betyr at man ikke bryr seg om bilen og har for mye penger, eller rett og slett mangler noe (les: masse) oppi topplokket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kompis som har "lånt" bil som sto på tomgang alene og vi ler godt av det.den ble ikke blitt ødelagt el frastjålet noe inventar,men han som "lånte" fikk et kick og han som var på bensern ble lang i maska.bilen ble stygt feilparkert og nøkkelen låst inne...

sjekker alltid at bilen er låst og at ingen verdisaker,småpenger ligger framme.blir rutine når man bor i en liten storby. ingenting er hellig lenger :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nøklene stått i får han ingenting igjen på forsikringen iallefall....

Hvis nøklene er stjålet også går det fint.

Har denne bilen fire utblås?

Ja det er fire "røkere" ut bak :D

Nøklene var ikke langt i fra svitsen da bilen ble stjelt nei.. nå skal ikke jeg si noe mer enn det ettersom jeg ikke var der selv og ikke vet alt 100% detaljert enda.. Den ble ihvertfall stjelt med nøkkel, mens eieren var i butikken. Frekt som faen. Siste gang jeg går fra min bil med nøklene i bilen ihvertfall.

ok da er det sikkert han som bor langt helsikkens til fjells forbi os da?

Kjøpte m5 felgene av han. En av de råeste e38 det der ja!

naboens nøkler til bmwen ble stjelt av en kjenning, bmwen ble vraket. Fikk igjen på forsikring fordeom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...