marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 noen som har bilder av senket e46 touring med m3 e46(replika) felger på! haster for jeg må få tak i hjul fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 i 19" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Hvor får du dem fra da? Brukt? Jeg hadde også lyst på disse. For det er M3 "Evoloution" du skal ha? Ingen som forhandlet dem mer. Jeg fant ingen iallefall. Disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 dem har dem "billig" på koed! men skulle hatt et bilde av bil med felg før jeg bestilte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Jeg lette litt rundt, men fant ingen ting... Du får legge ut en Photo Shop request da ///Magnus: På Big Wheels selger de disse felgene i 18" med dekk til 9.900kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Du får jo en viss pekepinn om du ser på M3 da. Det lå en Touring på www.finn.no for en tid tilbake med disse felgene. Den var vel og merke ikke senket. Da så det litt rart ut. Vet ikke om den ligger der lenger. Her er en M3 med felgene iallefall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 hmm har ingen bra bilder av bilen! ingen andre somm har sett disse felgene på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Jeg lette litt rundt, men fant ingen ting...Du får legge ut en Photo Shop request da ///Magnus: På Big Wheels selger de disse felgene i 18" med dekk til 9.900kr Ja, det er flere steder de har dem i 17" og 18". Skulle ha 19" jeg... I etterkant kom jeg på at jeg tror de har dem i 19" på Schmiedmann... Men har jo kjøpt Hartge Classic Look-felger nå, og er fornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Share Skrevet April 8, 2006 hvor kjøpte du de felgene? bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Kjøpte dem av en her på forumet. Brukt kun 1 mnd. Kommer fra GS egentlig. 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 ok! er meget pent iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Takk! Var ute å kjørte en liten tur nå akkurat. Merker godt at bilen ligger bedre på veien etter senking. Gøy med svinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå