Gå til innhold

hva betyr varsellampa? e46


jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Det er lame for å vise at Cruisecontrol'en er aktivert. Dette symbolet er nok i instrumentet om du ikkje har CC og, men bør ikkje lyse ...hehehe....

Trur ikkje det kan vere noko anna, det ville vere merkeleg om det skulle bety to ulike ting...

Er det grønt lys så er det eit "opplysningssymbol" og ikkje eit "må-sjekke" som er rødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det seg ikke slik da at det bare er å montere multifunksjonsratt så har du CC da ? Hørt snakk om at alt ligger klart

På en 325tds jeg hadde var det så enkelt, dvs jeg måtte montere hendelen og noen småting (siden det ikke var levert mf-ratt på den modellen.

Forøvrig virker det for meg som det cruisekontroll lampa som lyser hos trådstarter, som det er nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Ikke det jeg mente, Gjernes. Heller det at jeg har maaange lysmuligheter i dashbordet mitt, som det ikke er noen pære i, men er der fordi det er på andre biler (slik at speedometer kan i teorien byttes om hverandre)

For meg, så høres det ut som den lampen aldri har lyst (og ikke vil det i fremtiden heller, med mindre noe blir installert og evt en pære blir dyttet i bak der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Ikke det jeg mente, Gjernes. Heller det at jeg har maaange lysmuligheter i dashbordet mitt, som det ikke er noen pære i, men er der fordi det er på andre biler (slik at speedometer kan i teorien byttes om hverandre)

For meg, så høres det ut som den lampen aldri har lyst (og ikke vil det i fremtiden heller, med mindre noe blir installert og evt en pære blir dyttet i bak der).

Allright, men da kan vi konkludere med at det er Cruisecontroll lapmpa som lyser, denne skal ikke lyse side, det ikke er multifunksjonsratt. Siden det er dioder som lyser opp lampa, så blir det vanskelig å få den til å slukke også.

Kjør til et merkeverksted og ta en diagnose test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...