///Magnus Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Slenger meg også med jeg. Har aldri vært noe fan av de felgene der. Blir liksom litt for "tribal". Slir ikke så rette linjer, så det ser da bare ut som du har "rot" der nede. Der sa du akkurat det jeg tenkte. Liker best rette eiker. Borsett fra BBS CH da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 det er då heilt feil stil på ein klassisk bil! Moderne felgar passar på nye bilar. Ville kikka på noko med kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 hva slags fornt er det? en kamerat kasta en sånn en oppå sin e30... noe han hadde liggende.. synes ikke den var så fin live jeg da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Felgene så litt "spinkle" ut til den bilen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Dette er ikke noen felger jeg syns er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Hvilken dim er de i? 16"? En venn av meg hadde slike TSW Venom i 17" på sin E30 og den var fin den.. Tror bilens "tilstand" gjør felgene styggere enn de er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Felgene er grei nok til vinterbruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Ford sierra felger hehe stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Er vel TSW Venom... Aldri likt den. Veeeldig ut, spør du meg. Husker at felgen var veldig populær på slutten av 90-tallet. Ser håpløst ut på et smykke som E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 vi får se hva dere mener når felgene kommer på en strøken 89mod 325i med ny lakk og nylakka venom's..(sot lakkerte for å følge stilen på bilen).. tror ikke det kommer til å bli så way out there old school som de fleste mener;) og med en turbo konvertering så blir det kanskje bittelitt bedre..hvem vet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 TSW Venom er vel noen av de styggeste felgene som finnes. Passer ikke til noen biler. Kjør heller stålfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå