Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenkte og kjøpe nye felger og jeg lurer da på om jeg kan ha 18" uten at jeg må valse eller gjøre noe annet?

Står 17" på sommerdekkene og det går helt fint..

Må jeg bruke spacere?? Og hva gjør de forresten?? :oops:

Er litt ny, men et sted må man vel begynne!? :P

Skrevet

Oki, er det bare og gi beskjed at man skal ha Et35 så får man det eller er det ikke alltid at de har det?? 225/40 hørtes bra ut forresten.

Bruker man samme bredde bak som foran forresten?

Skrevet

mack 10: jeg har 9x19 på min E36, den er LAV.

Når du bestiller felger skal du bare si at du skal ha til BMW E36...de vet resten, er det brukt, så er det en fordel om fegene har stått på en E36, da vet du at de passer:) 17-18-19 i 8"-9" bredde går fin fint! :)

Spacere gjør at felgen kommer lengere UTOVER. da får den LAVT innpress. dette gjøres da felgenen kanskje er for smal, eller har for HØYT innpress slik at den tar borti evt støtdemper skål o.l.

Håper du ble klokere! velkommen hit!

Skrevet

Er folk som har fått spacere inn i vognkortet her på forumet, PenguiN-.

EDIT:

men det betyr altså at det er først lovlig når det kommer inn i vognkortet. Har man ikke dem der, så er dem selvsagt ulovlig ja.

Skrevet
ps: Spacere er "ulovlig" blir du stoppet i teknisk kontroll evt på en Eu kontroll får du påpekning på dette.

det stemmer ikke!

spacere fra f eks H&R er tüv-godkjente, og skal ikke være noe problemer med å få godkjent hos biltilsynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...