C0bra Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Da var det en liten update igjen Men enda uten bilder Skal se om jeg får lagt ut noen dårlige jeg har på pc'en nå etterpå Har i dag bestilt meg nye calippere foran og bak, fra M5 3.6L. Bestilte også EBC turbogroove skiver foran og bak(315*28 og 300*20mm) borra og slissa Bestilte også EBC Yellowstuff klosser foran og bak, så håper de bite greit Vet at folk ha delte meninger om ebc, spesielt skivene, men får de så billig gjennom jobb at de bare må prøves Ellers har jeg kjøpt meg Luisi ratt og rattnav, dette samt taktrekket er det eneste som er igjen av interiør i bilen. Motor, gearkasse og bakstilling er ute av bilen. Samt det meste av ledninger som ikke trengs senere. Planene nå videre er; Gi dere bilder!!! skal hvertfall prøve Skrape bilen under, pusse bilen under, i motor rom og innvendig. Sveise rust Male under, innvendig og motorrom i mattsvart Få på for og bakstilling, med det meste av nye foringer Få tak i og sette i M50B25 motor, med lettet svinghjul Få til elektrisk kjølevifte STEG 2 på motor neste vinter Når det gjelder foringer, har jeg lyst til å få en bekjent som jobber som cnc operatør til å lage i aluminium til meg. Hadde det vært noe?
C0bra Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Da prøver vi med bilder PS: Den er IKKE senka på bildene Øverste bilde kan sendes i STOR størrelse(3000*1500) hvis noen skulle ønske det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå