-Anders- Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Han hadde til en opplysning bytta sin mb300E inn i denne M3`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Faen for en skam. Kjøre M3 med merce logo på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Dette er jo under all kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Dyktig photoshopjobb?? Mercefelger passer jo ikke på E36 pga feil boltsirkel. Har heller ikke noe tro på at noen har giddet å bygd om, eventuelt spesialbestilt mercefelger i 5/120 boltsirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Satan for en fin bil.. Felgene not so great.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Ja det er merkelig med tanke på boltsirkel, så det kan vell være photoshop. Men det ser veldig ekte ut da, spesiellt på nederste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 tykte ikke det så ekte ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Dyktig photoshopjobb??Mercefelger passer jo ikke på E36 pga feil boltsirkel. Har heller ikke noe tro på at noen har giddet å bygd om, eventuelt spesialbestilt mercefelger i 5/120 boltsirkel. det finnes "adapter" som gjør at man kan bruke andre boltemønster enn det som er orginalt på bilen. stig med den orange E30 M3`n kjører med felger som er lagd for merchedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Dyktig photoshopjobb??Mercefelger passer jo ikke på E36 pga feil boltsirkel. Har heller ikke noe tro på at noen har giddet å bygd om, eventuelt spesialbestilt mercefelger i 5/120 boltsirkel. det finnes "adapter" som gjør at man kan bruke andre boltemønster enn det som er orginalt på bilen. stig med den orange E30 M3`n kjører med felger som er lagd for merchedes. Om jeg ikke husker feil så har han bygd nav for å tilpasse felgene. Det er ikke alle som orker å gjøre noe sånt Jeg tror fortsatt at dette er en photoshopjob utført for å irritere sånne som oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Kan godt hende dette er ekte... Ekje dei styggaste felgane eg har sett på ein bil, men heller ikkje dei finaste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Tror du er kjukk i hue jeg håper får din del at dette er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 hehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Jeg tror fortsatt at dette er en photoshopjob utført for å irritere sånne som oss... Får inderlig håpe at ingen er så onde her i verden (?) Hvis det er en PS- modd, er det utrolig godt gjort å få til et så virklighetsnært skinn i felgene. Ser også ut som at bilen er fra amerika, og der er de vel ikke helt vettige (uten å fornærme noen). Det så ikke bra ut i det heletatt. Muligheten er at det kansje er en OZ(eller liknende)- felg med Mercedes design som har 5/120 og at eieren har satt på "navn deksler" med Mercedes- logo på selv. Mest sannsynlig vil vi aldri få vite sannheten med mindre noen har lyst til å gå dette mer i sømmene og lage en "påskekrim =)". Vææææ God påske til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 dette er som å banne i kirka!! makan til frekkhet skal man lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Om jeg ikke husker feil så har han bygd nav for å tilpasse felgene. Det er ikke alle som orker å gjøre noe sånt Jeg tror fortsatt at dette er en photoshopjob utført for å irritere sånne som oss... det er godt mulig at stig har bygd nav, men jeg vet det finnes "adapter" (kommer ikke på hva det egentlig heter) for å bygge om boltemønster på biler. så jeg tror det er ekte.. har sett bmw før med mercedesfelger bla MAE-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå