Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dyktig photoshopjobb??

Mercefelger passer jo ikke på E36 pga feil boltsirkel. Har heller ikke noe tro på at noen har giddet å bygd om, eventuelt spesialbestilt mercefelger i 5/120 boltsirkel.

Skrevet
Dyktig photoshopjobb??

Mercefelger passer jo ikke på E36 pga feil boltsirkel. Har heller ikke noe tro på at noen har giddet å bygd om, eventuelt spesialbestilt mercefelger i 5/120 boltsirkel.

det finnes "adapter" som gjør at man kan bruke andre boltemønster enn det som er orginalt på bilen. stig med den orange E30 M3`n kjører med felger som er lagd for merchedes.

Skrevet
Dyktig photoshopjobb??

det finnes "adapter" som gjør at man kan bruke andre boltemønster enn det som er orginalt på bilen. stig med den orange E30 M3`n kjører med felger som er lagd for merchedes.

Om jeg ikke husker feil så har han bygd nav for å tilpasse felgene. Det er ikke alle som orker å gjøre noe sånt :)

Jeg tror fortsatt at dette er en photoshopjob utført for å irritere sånne som oss...

Skrevet
Jeg tror fortsatt at dette er en photoshopjob utført for å irritere sånne som oss...

Får inderlig håpe at ingen er så onde her i verden (?)

Hvis det er en PS- modd, er det utrolig godt gjort å få til et så virklighetsnært skinn i felgene. Ser også ut som at bilen er fra amerika, og der er de vel ikke helt vettige (uten å fornærme noen). Det så ikke bra ut i det heletatt.

Muligheten er at det kansje er en OZ(eller liknende)- felg med Mercedes design som har 5/120 og at eieren har satt på "navn deksler" med Mercedes- logo på selv.

Mest sannsynlig vil vi aldri få vite sannheten med mindre noen har lyst til å gå dette mer i sømmene og lage en "påskekrim =)". Vææææ

God påske til alle sammen ;)

Skrevet

Om jeg ikke husker feil så har han bygd nav for å tilpasse felgene. Det er ikke alle som orker å gjøre noe sånt :)

det er godt mulig at stig har bygd nav, men jeg vet det finnes "adapter" (kommer ikke på hva det egentlig heter) for å bygge om boltemønster på biler.

så jeg tror det er ekte.. :wink:

har sett bmw før med mercedesfelger bla MAE-felger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...