|Andreas| Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Han kunne i det minste ha satt på BMW emblem på felgene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 De AMG felgene er fine de, men ikke på BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Det er ombygd nav faktisk! ikke noe photoshopping dette. Han gikk over fra Breyton felger til disse..hmm! Bildene og opplysninger er forøvrig tatt fra hjemmesiden hans. Han er by the way fra Amerika som noen nevnte her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 kule felger og kul bil.. men ikke kult sammen .. hehe.. ser jo ekte ut dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Det er ombygd nav faktisk! ikke noe photoshopping dette. Han gikk over fra Breyton felger til disse..hmm! Bildene og opplysninger er forøvrig tatt fra hjemmesiden hans. Han er by the way fra Amerika som noen nevnte her ja. Uff. Nok et bevis på at junaiten er stedet å være om man er fullstendig loco! Grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 kjerringa t sjefen min kom mæ auda`n til sin sønn på arb en dag, å der va d faen me bmw kapsla... blei rett dårli i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Rett å slett UFYSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Tøffe felger og tøff bil, men ingen god kombinasjon med de to sammen. Det finnes forøvrig spacere som forandrer boltsirkelen. To stk av kameratene mine som har spacere som forandrer til VW/Audi boltsirkel på sine E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 kjerringa t sjefen min kom mæ auda`n til sin sønn på arb en dag, å der va d faen me bmw kapsla... blei rett dårli i.... skulle spurt pent om å få ta de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Tror nok ikke at dette er noe laget i photoshop, ser jo tydelig at det er oppmerkingen av parkeringsplassen i speilbildet... Ikke det værste felgvalget, men laaaaaangt fra det beste..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 jeg så en råtten sierra stv med BMW kapsler... rett å slett motbydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 jeg trur faktisk det er fake!!! faen ass...sette på sånt på en BMW!! ikke det at jeg hater mercedes, men jeg syns ikke man skal blande 2 bra merker...og dessuten så ser ihvertfall ikke jeg noen bolter da...gjør dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Hadde det vært en sort MB, ja greit, da hadde felgene vært fine.. Men fy a mann, rød bil og så på en BMW.. Nei, dette var rett og slett ufyselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Ekte eller ikke. Du er ikke spesielt detaljfokusert når du kjører slike felger på en M3. Blir litt som å banne i kjerka, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Viser jo bare at Bmw er NR 1 Når han må slenge på merce felger på vogna, dette falt ikke i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå