sh0rty^ Skrevet April 11, 2006 Skrevet April 11, 2006 Jeg skal i gang med å sveise eksosanlegg på e30`n i påskeferien. Jeg skal ha 3 " eksos på downpipen, men er det plass til 3" anlegg på e30`n bakover, eller blir bilen veldig lav? lars
mossel Skrevet April 11, 2006 Skrevet April 11, 2006 åssen ligger det ann med senk a lars? org. fjører/dempere? dette er sikkert relevant info, heh
Jonass Skrevet April 11, 2006 Skrevet April 11, 2006 Har en kompis som har det og den bilen er senka (mulig den har mtech så den er litt lavere) og den ble altfor lav under med 3"toms heler veien. subber jo bare den ser spor i veien, er ganske irriterende. Fin bromle lyd da er en 325i
e30 tic Skrevet April 11, 2006 Skrevet April 11, 2006 det står 3" hele veien på min 323tic. har irritert meg en stund pga dette! er usikker på hvor mye den er senket (coilovers), men den er fornuftig senket hehe..tipper rundt 40 fremme! å det tar rimelig lett nedi bakken, i forhold til hvor høy bilen er vertfall! du får nok plass til 3", men ta deg god tid så du får lagt alle rørene tett inntil karosseriet! feilen på mitt er at DP stikker litt for lavt, før det fortsetter bakover! lyden derimot er det ikke noe å si på
sh0rty^ Skrevet April 11, 2006 Forfatter Skrevet April 11, 2006 det står 3" hele veien på min 323tic.har irritert meg en stund pga dette! er usikker på hvor mye den er senket (coilovers), men den er fornuftig senket hehe..tipper rundt 40 fremme! å det tar rimelig lett nedi bakken, i forhold til hvor høy bilen er vertfall! du får nok plass til 3", men ta deg god tid så du får lagt alle rørene tett inntil karosseriet! feilen på mitt er at DP stikker litt for lavt, før det fortsetter bakover! lyden derimot er det ikke noe å si på Nice Håper på litt grom lyd. Jeg går ut i fra at du har strake rør fra dp og til bakre potte? ossen type potte og endestuss er det du har brukt? Lurte litt på en dtm stuss, men usikker på potte Forresten, hvor fikk du tak i coilovers til e30? er det av typen D2?
Ballder Skrevet April 11, 2006 Skrevet April 11, 2006 Hva med og false det flatt... Funket som F på den gamle e34..
Kjell Rune Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 jeg haar 3" på min hele veien, og den er vel senket 70 forand og 50 bak og er ubehagelig lav med 3" anlegg. 5cm fra bakken tenker jeg.
e30 tic Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 det står 3" hele veien på min 323tic.har irritert meg en stund pga dette! er usikker på hvor mye den er senket (coilovers), men den er fornuftig senket hehe..tipper rundt 40 fremme! å det tar rimelig lett nedi bakken, i forhold til hvor høy bilen er vertfall! du får nok plass til 3", men ta deg god tid så du får lagt alle rørene tett inntil karosseriet! feilen på mitt er at DP stikker litt for lavt, før det fortsetter bakover! lyden derimot er det ikke noe å si på Nice Håper på litt grom lyd. Jeg går ut i fra at du har strake rør fra dp og til bakre potte? ossen type potte og endestuss er det du har brukt? Lurte litt på en dtm stuss, men usikker på potte Forresten, hvor fikk du tak i coilovers til e30? er det av typen D2? på bilen min er det nybygd eksos av forrige eier, det er simons potter til min store fortvilelse!!!!eg HATER simons hehe.. beholder eg bilen blir dette forbedret med tiden. den har to potter nå,og det brummer greitt!har en stor endestuss. usikker på dim! er jo en god ide som her nevnes å få presset rørene "flate" på de laveste punkta vertfall! anngående understellet har eg vel ordlagt meg litt feil! er FK justerbart fremme og bak. men er jo kun fremme det er coilovers! bak står det hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå