ingard Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Interiøret i min 94-mod er løst og når passasjerene vil ut røsker de med seg halve dørtrekket.. Sikkert et kjent fenomen. Så derfor ville jeg fikse dette, og bestillte 10 "klips" til dørtrekket. Når jeg åpner dørtrekket ser jeg fort at nesten alle disse klipsene er mortnet og ødelagte. Fikk i orden 1 dør, men 3 stod igjen, så bestillte derfor mange i dag igjen Lurer på om det er noe vits i å lage en liten DIY på hvordan fikse dårlig interiør i bilene våre? Kan ta bilder i løpet av uken ettersom jeg røker ut dørtrekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 DIY er bestandig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 jaa, dette er veldig greit å ha DIY av. Må gjøre dette på min egen straks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 lag en DIY, bak døra mi er dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 ang DIY så er det itte så mie å lure på.. hehe.. lag det. alltids en eller annen som har bruk for det. og jo flere DIY vi klarer å legge opp her. jo mer seriøst vil kanskje folk ta oss også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Nei, men da ser det jo greit det her.. Har fått kamera, masse klips og skal bruke morradagen til dette.. Skal på jobb nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå