Gå til innhold

ØK BMW E30/E36 325i FORT!


sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

har ein 325i e-30 som eg vurdere å selge. nett tatt alt rust, gulekoni, m3 sperre, heilt nytt h&r senkesett som skal på godkjenning mandag, m3 interiør (stoff) chip trimma og power filter, oz 7*16 felger. original m-tech bil. elektrisk takluke, spegl og vindu. 86 mod gått ca 263 000.

farge? pris? bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har muligens en etterhvert til salgs..men er en 4dørs..(desverre for de som ikke liker praktiske biler..) den skal snart til hellakkering der bilen + ny styling blir lakkert. Fargen som vil bli lakkert er orginalfargen på bilen. pen grå metallic farge.

Forøvrig er bilen en 89mod 325i Shadowline med 60/60mm senk og bilstein dempere. Bilen har gått ca 285000km men motor og girkasse har gått 163000 (nettopp byttet). Motoren er nyoverhalt og er etter overhalling blitt montert chip og KN-Filter på. (drar ganske godt;)

-Er 16" TSW Venom felger på med brukbare dekk

-Shortshift er montert

-Alarm

-Sentrallås (er noe tull med denne så jeg har tatt ut låsemotorene i dørene, sikkert en bagatell men har ikke hatt tid til å se noe særlig på det enda)

-Har et par recaro stoler liggende som skal inn i bilen etterhvert, dvs så fort jeg får igang sveisen:P

Bilen er nylig eu godkjent uten en eneste feil, EU Godkjenningslappen kan sendes pr.mail om ønskelig samt bilder av bilen sånn den er nå. (driver å sparkler og pusser den ned til lakkering men det er ikke mye som må gjøres så det ser ikke så værst ut)

Prisantydning på bilen er jeg litt usikker på sånn den står nå, men blir neppe solgt før den er fiks ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra med engang :)

Ford'en jeg kjører begynner å bli dårlig, fy faen får en dritt bil. Skal aldri ha Ford igjen så lenge jeg lever :lol:

Kikker overalt nå men kan bare ikke finne noe 88-90 E30 325i Coupe som er veldig fin. Er ganske surt, fordi det er bare BMW jeg vil ha :( Så finner jeg ikke noe :( Jeg er bare lærling så har ikke råd til allverdens BMW heller enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo legge ut noen bilder av bilen sånn den er nå, sideskjørt er ikke påmontert akkurat nå grunnet plasting av de..(var litt uheldig med det ene i vinter..helvetes brøytekanter..)

Tar noen bilder nå så legger jeg de inn her om det skulle være intressant;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen kjappe bilder av bilen i finværet en sein fredagskveld:P

Noen få justeringer på fangere og litt mer pussing så skal bilen i lakkboksen..så se for deg bilen nylakkert med ny eksos (endel større:P) og litt småtterier attåt;)

PS. spar meg for kommentarer på vingen:P jeg vet at den er grusom, og den skal bort.;)

DSC01050.JPG

DSC01051.JPG

DSC01052.JPG

DSC01053.JPG

DSC01054.JPG

DSC01055.JPG

DSC01056.JPG

DSC01057.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen kjappe bilder av bilen i finværet en sein fredagskveld:P

Noen få justeringer på fangere og litt mer pussing så skal bilen i lakkboksen..så se for deg bilen nylakkert med ny eksos (endel større:P) og litt småtterier attåt;)

PS. spar meg for kommentarer på vingen:P jeg vet at den er grusom, og den skal bort.;)

Du valgte å spare på hengerfeste ja.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kom til å tenke på at jeg skulle jo på ferie i sommer:P skal til østersund på storsjøyran:P så må ha det på så jeg får dratt vogna;)

Kan jo bare ta det av om det blir noe problem uansett så:P

men er ikke halvferdig med bakfangeren enda, den blir nok litt bedre å se på etterhvert;) har bare gjort det litt kjapt med skjæringa der enda, har bitene som er tatt bort og skal plaste på litt igjen for å få det rent og pent:)

Har fundert litt på det med det hengerfestet igrunn, men har ikke kommet så langt så jeg har fått bestemt meg..

Må se å få fart i sakene da bilen skal til lakkering om ca 14dager:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...