GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

krysseikefelger blir aldri feil pÄ eldre BMW`r, sÄ jeg tror dette blir bra! :D er det snakk om 17" eller 18"?

Skrevet
Det blir 8,5x18 med 225/40! Billig med felgpakker hos GS for tiden:)

Du bÞr gÄ for 225/35 da 40 profil blir for stort.

enig, jeg prÞvde fÞrst med 225/40 pÄ min, men det gikk dÄrlig.. 225/35 er dimensjonen du bÞr bruke.

Skrevet

225/35 ja!! Takker for tipset:) Og til deg som lurte pÄ hva jeg mÄtte gi for de felgene hos GS sÄ var det ikke sÄ billig som jeg trodde!! De reklamerte for en del felger i motorbÞrsen men prisen var feil,det skulle stÄ eks. mva men sto inkl. mva!! SÄ prisen ble 11600 ikke 9300 som jeg trodde!!:/

Skrevet

Blir 235/45-17 for stort pÄ E30 M3 ogsÄ? Ser det er noen som har det bak men da har de 215 framme!! Har sett pÄ noen brukte BBS felger og der er det 235/45 pÄ alle 4:/ Var fa.. ikke enkelt Ä finne felger nÄr en mÄ tenke Þkonomisk hele tiden:) Er i militÊre...ikke noe Ä bli rik av:( SÄ vist noen vet om felger lit salgs sÄ send gjerne en pm:)

Skrevet

jeg kjÞrer med 235/45 og 215/45, men det mest riktige ville vÊrt Ä ha 235/40 og 215/40 (evt 245/35 bak). jeg har 8" felg foran og bak. det subber litt i hjulbuen pga den hÞye profilen pÄ dekkene nÄr jeg svinger.

Skrevet

Jeg har og 18" pÄ min, og det funker helt fint det. Men grunnen til at jeg kjÞpte 18" var faktisk sÄ enkel som at 225/40-17 ikke fantes mer, og 215/40 ble litt rart pÄ 8" felg. Derfor ble det 8x18 O.Z superleggera og 225/35-18 :D

Skrevet

Ja de var fine de der,men sikkert ikke sÄ lett Ä fÄ fatt i... Og de er kanskje ikke sÄ tÞffe viss de ikke skal vÊre mer enn 8` bred:) Har ikke lyst Ä begynne Ä valse hjulbuene!! Er noe med en orginal E30 M3:)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...