LarsMartin1985 Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Hei driver å skal trekke signal kabler i e39n min, har kommet helt til baksetene med ''strippingen. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal få ut baksetene... går det ann å ta ut teppet fra midtkonsollen og bak til baksetene? noen hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 veit itte åssen det er med e39 men, på e34 må man ta i litt i framkant på setet Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsMartin1985 Posted April 12, 2006 Author Share Posted April 12, 2006 Fant ut av det, men nye problemer har oppstått, tror jeg må ut med hele teppet i bånn av bilen får aldri i verden 8 høytalerledninger og 3 signalkabler igjennim den lille biten med teppe fra enden av midtkonsollen og bak til fremkanten til baksetet.. teppet sitter jo som pølseskinn så Noen som har noen ideer på hvor jeg kan tre signalkablene? å eventuelt høytalerledninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Det er et helvete. disse bilene er ikke lagd for å ha anlegg i! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnesby Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Det er sjelden at bildene er lagd for å ha anlegg i! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 haha, enig. rettet Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsMartin1985 Posted April 12, 2006 Author Share Posted April 12, 2006 Har nå fått lagt alle ledningene måtte ut med begge forsetene og brette opp alt teppe på passasjer siden får å få lagt alle kablene pent. Resultatet ble som håpet meget bra! fikk tredd 3stk signalkabeler og 8stk høytalerledninger 2,5mm2.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts