LarsMartin1985 Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 Hei driver å skal trekke signal kabler i e39n min, har kommet helt til baksetene med ''strippingen. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal få ut baksetene... går det ann å ta ut teppet fra midtkonsollen og bak til baksetene? noen hjelpe meg?
Nino Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 veit itte åssen det er med e39 men, på e34 må man ta i litt i framkant på setet
LarsMartin1985 Skrevet April 12, 2006 Forfatter Skrevet April 12, 2006 Fant ut av det, men nye problemer har oppstått, tror jeg må ut med hele teppet i bånn av bilen får aldri i verden 8 høytalerledninger og 3 signalkabler igjennim den lille biten med teppe fra enden av midtkonsollen og bak til fremkanten til baksetet.. teppet sitter jo som pølseskinn så Noen som har noen ideer på hvor jeg kan tre signalkablene? å eventuelt høytalerledninger?
Maestro Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 Det er et helvete. disse bilene er ikke lagd for å ha anlegg i!
mnesby Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 Det er sjelden at bildene er lagd for å ha anlegg i!
LarsMartin1985 Skrevet April 12, 2006 Forfatter Skrevet April 12, 2006 Har nå fått lagt alle ledningene måtte ut med begge forsetene og brette opp alt teppe på passasjer siden får å få lagt alle kablene pent. Resultatet ble som håpet meget bra! fikk tredd 3stk signalkabeler og 8stk høytalerledninger 2,5mm2..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå