///MoePower Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Fy faen asså... Skal i hverfall ALDRI forlate mine biler ulåste!! Sikkert ille nok å få drit på utsiden av bilen og da.. men det går da i det minste ann å spyle vekk!! Hadde det vært min bil, og jeg hadde fått vite hvem det var, så skulle jeg kvelt personen (e) med trynet langt ned i de setene der ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 her ser man hvor sjuke folk det finnes her til lands...æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hvilke syke vrangforestillinger har et menneske da man finner tilfredstillelse ved å dømme avføring i andres biler. Bare tenk litt over det. Å i det hele tatt være i nærheten av avvføring er ille nok som det er! Får dårlige minner tilbake fra den posten der en E46 M3 var dekt av maling innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Fytii hælvete ! Dette er noe av det kvalmeste jeg har sett. Hadde det vert min bil så skulle jeg nå gjort alt i min makt for å finne gjerningsmannen. Syke syke folk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars78 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Det lukter kondemnering av den brakka der.....syke jævler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Finnes nok mange syke mennesker her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hvilke syke vrangforestillinger har et menneske da man finner tilfredstillelse ved å dømme avføring i andres biler. Bare tenk litt over det. Å i det hele tatt være i nærheten av avvføring er ille nok som det er! Får dårlige minner tilbake fra den posten der en E46 M3 var dekt av maling innvendig.. Helt enig, uforståelig at noen kan få seg til å gjøre sånt . Syns sånne folk og handlinger må fjernes fra samfunnet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Nå har jeg sett det også Dette var rett og slett bare kvalmt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 shit happens! hehe haha, den var stygg! men som nevnt, en trasig sak, blir litt av en drittjobb det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Seriøst, skal de ordne det der selv? Bilen så jo ikke ny ut, tror heller jeg ville satsa på en brukt BMW med alarm Men hva skal man med alarm, når de har for vane å ikke låse bildørene der oppe? Dvs... det gjør ikke noe at man glemmer det. De fleste (alle?) alarmer går da kun på når bilen blir låst. Hadde ikke hjulpet med allverdens beste alarmsystem i dette tilfellet. Hadde personen heller hatt en brukt BMW med alarm, så hadde det vært en enda fælere sak (alarmen hadde jo ikke sagt ett pip allikevel). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hvis jeg hadde funnet ut hvem det var så skulle jeg tatt igjen med samme mynt. Hvis de ikke låser bildørene der, så låser de sikkert ikke husdørene heller. Skulle leid en septikktankbil og pumpa stua deres full av dritt når de var bortreist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Fy FAEN! Blir ikke overraska over noen ting lengre... Folk blir sykere og sykere i hodene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 fy faen azz.. at noen kan gjøre det.. fri tids problemer azz... hmm.. lurer på hva han ahdde gjort hvis han som eide bilen så det jg.. jg hadde trykt ansikte til de som hadde gjort det ned i det og sakt :lick it up.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå