kabeldeigen Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 Heisann, nå har jeg senket bilen min 60/40 senkesett. Dette funket dårlig med tanke på asfaltsmaking av understell . Noen som har vært borte i noe lignende, og kanskje hva som må gjøres. Kan jo ikke rive alt under der.
kabeldeigen Skrevet April 12, 2006 Forfatter Skrevet April 12, 2006 Kan ikke senke mindre, da er det snart ikke mer understell igjen regner eg med. Har vært kraftig nede allerede. Spesielt fartsdumper er det et rent h......... kan man si. På gode flate veier er det ikke noe problemer, med ujenve, da snakker vi business!!!!! Not
elementz Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 hmmm..60/40 er jo ikke så mye..jeg har jo senka 60/60 å glir jo fint over fartshumper.. vet ikke ossen veiene er i bergen sånn sett?
hagenisse Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 Altså. Kjøp fjærer som ikke gjør den så lav. Stive dempere hjelper godt også. Med lav bil må man tilpasse kjørestilen, kan ikke bare dure på overalt. Å ha senket bil er mindre praktisk her i landet..
jani Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 det er ikke så dumt.. bytt fjærer er ikke dumt.. åssen tror du det blir ved å sette på orginalt bak da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå