rayman85 Skrevet April 12, 2006 Skrevet April 12, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har?
Patrick B Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord?
Bjørn 320 Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert.
ovex Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. ...eg veit heller ikkje, men på E46 så er det som beskrevet over....
Patrick B Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. ja seff er det det, men er nå vel 3 kabler eller`?
Patrick B Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? No er minus og jord samme ting då men Eg veit ikkje, men vil tru det er felles minus, ein til varme og ein til kvar veg du kan snu spegelen (4). Men som sagt er dette berre noko eg trur...veit ikkje sikkert. ja seff er det det, men er nå vel 3 kabler eller`? må ikke nødvendigvis være det samme da, 2 eller 3 faser
Nino Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 er det noen som vet hvor mange poler på el-speilene bmw e36 98 mod 4 dørs har? Er det ikke pluss og minus og jord? pluss og minus OG jord? nå har jeg gått glipp av noe har tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå