prebols Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Da bilen var parkert i vinter, fikk jeg spandert på meg en turbo og litt snacks. Gøy & dyrt med bil Oppdatering: -Lagt til et lite videoklipp. -Litt info, mer kommer etterhvert. 123 500 km. Komplett M3 styling Rieger gt carbon lippe Rieger taksenker Kamei Øyelokk FK sorte Angel Eyes (m blink) Rød/hvite bak lamper (m3) Koni/kobra senke sett 30/20 18 M5 felger 225/40-18 (montert mars 06) El vindu El soltak El M3 speil med varme ///M Instigningslist 25% diffbrems Stor kjørekomputer Alarm Stabstag fremme og bak BMW Racing bremser EBC Green Stuff bremse klosser Powerflex racing bærearmsforinger. (polyurethane) Kjører ca 0.45 i trykk og blir sånn ca 250hk/350nm. Turbo,wastegate,intercooler, type r boost control inne i bilen, custom grenrør, åpentfilter,pop off.. Er ganske mye forskjell fra orginalt i hvertfall Gamle felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Dette er en av de peneste e36 coupene jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 jævig lekker bil! Jeg å vil ha turbo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 utrolig fin å strøken 325! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Takk takk alle sammen Må prøve å få tatt noen bedre bilder etterhvert, og kanskje noe filmklipp. Er litt morro turbo lyd i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 som sagt... nyyydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Meget pen bil! vil du fortelle litt om prosjektet ditt? prislapp? mange hk? godkjenning? osv... også ville jeg slått til på interiøret til Arild G. eneste som mangler denne bilen som jeg kan se i første øyekast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 NYDELIG E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Flott bil! Hadde vært fint om du kunne antyde sånn ca hva du har måtte ut med for monteringen av turboen, har du gjort det selv eller fått noen til å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Ja det var en fin E36 Du får kose deg på veiene i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 En av de peneste E36'ene jeg har sett Fått mye hester med turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Gjennomført nydelig E36 ja . Fornøyd med turbokonverteringen sånn i forhold til effekt og investeringer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Utrolig fin bil Likte også fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 kjempe fin bil eneste jeg kan klage på utifra de bildene, er at du har feil interør!!! stoler etc.. eller ser jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå