prebols Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Da bilen var parkert i vinter, fikk jeg spandert på meg en turbo og litt snacks. Gøy & dyrt med bil Oppdatering: -Lagt til et lite videoklipp. -Litt info, mer kommer etterhvert. 123 500 km. Komplett M3 styling Rieger gt carbon lippe Rieger taksenker Kamei Øyelokk FK sorte Angel Eyes (m blink) Rød/hvite bak lamper (m3) Koni/kobra senke sett 30/20 18 M5 felger 225/40-18 (montert mars 06) El vindu El soltak El M3 speil med varme ///M Instigningslist 25% diffbrems Stor kjørekomputer Alarm Stabstag fremme og bak BMW Racing bremser EBC Green Stuff bremse klosser Powerflex racing bærearmsforinger. (polyurethane) Kjører ca 0.45 i trykk og blir sånn ca 250hk/350nm. Turbo,wastegate,intercooler, type r boost control inne i bilen, custom grenrør, åpentfilter,pop off.. Er ganske mye forskjell fra orginalt i hvertfall Gamle felger Link to comment Share on other sites More sharing options...
cc300 Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Dette er en av de peneste e36 coupene jeg har sett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svensson Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 jævig lekker bil! Jeg å vil ha turbo!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauro Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Nydelig bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_CoZm|C_ Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 utrolig fin å strøken 325! Link to comment Share on other sites More sharing options...
prebols Posted April 12, 2006 Author Share Posted April 12, 2006 Takk takk alle sammen Må prøve å få tatt noen bedre bilder etterhvert, og kanskje noe filmklipp. Er litt morro turbo lyd i den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 som sagt... nyyydelig bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Meget pen bil! vil du fortelle litt om prosjektet ditt? prislapp? mange hk? godkjenning? osv... også ville jeg slått til på interiøret til Arild G. eneste som mangler denne bilen som jeg kan se i første øyekast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IS BEEMER Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 NYDELIG E36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhane Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Flott bil! Hadde vært fint om du kunne antyde sånn ca hva du har måtte ut med for monteringen av turboen, har du gjort det selv eller fått noen til å gjøre det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Ja det var en fin E36 Du får kose deg på veiene i sommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 En av de peneste E36'ene jeg har sett Fått mye hester med turboen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Gjennomført nydelig E36 ja . Fornøyd med turbokonverteringen sånn i forhold til effekt og investeringer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw318is Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Utrolig fin bil Likte også fargen veldig godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hustler Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 kjempe fin bil eneste jeg kan klage på utifra de bildene, er at du har feil interør!!! stoler etc.. eller ser jeg feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts