SteffenM2 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Virka som det var litt mye gummi på de felgene der.. Hvilken dim på felger/dekk? Akuratt det klagde jeg på å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Bortsett fra litt Donaldhjul effekt på her så var det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 jeg har ett 60mm senkesett som er kappa 2 og en halv runde.. detta er fram-fjører.. som du kan få om du betaler porto og en kebab.. hehe Hehe , takk, men jeg tror jeg står over de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Virka som det var litt mye gummi på de felgene der.. Hvilken dim på felger/dekk? Foran 225/50-16" og bak 245/50-16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Tror det hadde blitt penere med 40 profil og litt senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Tror det hadde blitt penere med 40 profil og litt senking Da måtte jeg ha kjøpt 17" eller 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 må si jeg liker de felgene der på bilen din, er ikke alltid enig i at 17" er penest egentlig, alt etter felger, og stil på bilen, pent med litt gummi og, men seff, finnes en grense da, synes egentlig det ble passe på din, mindre gummi på hjulene og senkesett så blir det utrolig stivt å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 hva ga du for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 hva ga du for felgene? 1800kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 hadde vert finere (etter min smak) visst du fikk tak i flate senterkopper, men det er sikkert ikke lett å få tak i. sånn hadde den sett ut med stoore borbet a felger(visst det finnes) og mye senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Flink med photoshop jo Hadde jo blitt litt kult det, men litt upraktisk da. Får se hva jeg finner ut at jeg skal finne på etterhvert =) Mulig det blir en blodsenka E34 med svære felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Synes det var litt småe felger, men det viktigste er at du er fornøyd. jeg har selv kjøpt en BMW E34 520i, rett før påsken. jeg er ganske fornøyd med den, men hos meg blir det nok 18" etter hvert. men E34 er KONGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Man kan kjøre hvilken som helst bil, men etter felgbytte og senking trur jo nesten noen at man har kjøpt ny bil,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Tror jeg skal kjøpe meg noen sånne jeg også! Så meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå