Gå til innhold

Interiør farge trenger tilvenning...


Brættis
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan gjengen

Skal liksom kjøpe meg e39 528 touring etter påske.

Bilen er i grei stand i forhold til prisen, tror jeg...... Motoren på vindusheisen i bakdør virker ikke, bilen stopper når bensin nålen kommer ned på 15 liter.... Og selfølgelig antydning til rust ved pakningen på passasjer dør fram og ved vindu i bakluke...

Men dette er greit å fikse... Største problemet er at jeg ikke er storfornøyd med interiørfargen da denne er brun. Bilen er sort...

Hva tror dere? Det er el. comfor seter i den.

Kan den bli vanskelig å selge etter et par år pga fargen?

Skal også kjøpe på den 2001 look lykter fram og bak, 19 el 20 tums felger, senkesett og film på rutene.. Tenkte å by 170000 for den.

Inspill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 170000 hørtes mye ut for en slik bil, med de feilene du beskriver, og at det er rust i tillegg, viser vel at bilen ikke er tatt godt vare på. Ang. interiøret, så er det vel en smaksak, men det er vel ikke den bilen som blir ståendes som førstevalg hos folk flest, når de skal ha bruktbil. Jeg ville brukt litt tid, på å lete, så finner du sikkert en som har de rette fargene du vil ha, til rett pris, og uten feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn OT men kompisen min har en 520 touring, 98 modell. .Kan ordne den til deg for ca 160000.-

Meget pen bil med nyoverhalt motor fra bavaria i stavanger. Km 150000

Er jo ikke akkurat 528 men tror du kan gjøre et godt kjøp på denne. .

Denne bilen har ingen feil.

Han er på ferie nå men kan ordne deg bilder over påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interiøret lyst eller mørkt ? Og er det skinn eller stoff??

Vi har mørke brunt i familiebilen vår, og dette passer helt topp! Mørkebrunt sport skinn på sort bil passer meget bra etter min mening. Var skeptisk første timene, men nå, topp 8)

interir5ax.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interiøret lyst eller mørkt ? Og er det skinn eller stoff??

Vi har mørke brunt i familiebilen vår, og dette passer helt topp! Mørkebrunt sport skinn på sort bil passer meget bra etter min mening. Var skeptisk første timene, men nå, topp 8)

interir5ax.jpg

Det er mørkt skinn. Jeg har tenkt mye på bilen hittil i påsken, og det virker som at jeg venner meg på fargen.

Setter stor pris på at det er el. comfor seter i den. :D

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontraster er fint. svart skinn og svart bil er altfor a4 for meg.

Enig, syns det ble tøft med mørk skinn :wink:

Men tilbake til bilen du ønsker og kjøpe. Hvor langt har den gått? Jeg syns 170.000 var litt mye. Det kommer litt an på hvordan bilen er elles også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som gjør at bilen ikke er strøken er det jeg ramset opp tidligere. Det er en touring det er snakk om, jeg finner bare dyrere biler på Auto db og Finn jeg.. Takker for tips. Bilen er mye påkostet sjenerelt og spesielt i understellet. Meget tight og fin å kjøre.

Snakket med bmw mekaniker jeg stoler på, og han mener det er fort gjort å fikse vindu og bensin kutt.

Gledelig å se at det finns flere brune interiør der ute.

Begynner å bli fortrolig med det nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...