Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter det litt på spissen nå da Øyvind :o

Det beste er å ha en litt rimeligere bil de første årene for å bygge opp bonus på seg selv.

Dessuten går det an å ha forsikring på din mor, UTEN at hun står som hovedbruker av bilen. Hva forsikringsummen blir da anner jeg ikke.

Skrevet
Setter det litt på spissen nå da Øyvind :o

Ok, for å ta det litt av spissen, du kjører over ett barnehagebarn som trenger

spesialpleie i 73 år etterpå, kanskje 12 mill kroner + at du selv er ufør etterpå og må ha spesiell pleie til 4 mill resten av livet.

hvis forsikringen da dekker 16mill med mor så må du bare dekke 1 600 000 kr selv...

Det er jo faktisk en ganske realistisk situasjon, eller hva?

Det beste er å ha en litt rimeligere bil de første årene for å bygge opp bonus på seg selv.

Ikke uenig, dessuten er det mye mer realistisk for oss som IKKE er 18 år, og må betale mer i forsikring pga. de som forsikrer på "mor".

Skrevet

ro ned litt no da...har ikke kjørt over en barnehage enda..å har hatt forsikring på mor å har det no å dem er FULLT klar over at jeg bruker bilen...forsikrings agente var her når vi ordnet forsikringen..

Mvh Stian S

Skrevet

Det er ikke altid det de sier stemmer med det som står i forsikringspapirene. Det er hovedbrukeren her som teller. Står det at det er deg så har du ikke noe å bekymre deg for.

som sagt: Tjene penger.

Skrevet

joda..har funnet ut hvis jeg skal ha bilen på meg selv så kommer jeg på 15000 i året å da er det snakk om en 2000mod 323cia cab og det er ikke så ille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...