eriklepe Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Setter det litt på spissen nå da Øyvind Det beste er å ha en litt rimeligere bil de første årene for å bygge opp bonus på seg selv. Dessuten går det an å ha forsikring på din mor, UTEN at hun står som hovedbruker av bilen. Hva forsikringsummen blir da anner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Setter det litt på spissen nå da Øyvind Ok, for å ta det litt av spissen, du kjører over ett barnehagebarn som trenger spesialpleie i 73 år etterpå, kanskje 12 mill kroner + at du selv er ufør etterpå og må ha spesiell pleie til 4 mill resten av livet. hvis forsikringen da dekker 16mill med mor så må du bare dekke 1 600 000 kr selv... Det er jo faktisk en ganske realistisk situasjon, eller hva? Det beste er å ha en litt rimeligere bil de første årene for å bygge opp bonus på seg selv. Ikke uenig, dessuten er det mye mer realistisk for oss som IKKE er 18 år, og må betale mer i forsikring pga. de som forsikrer på "mor". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 ro ned litt no da...har ikke kjørt over en barnehage enda..å har hatt forsikring på mor å har det no å dem er FULLT klar over at jeg bruker bilen...forsikrings agente var her når vi ordnet forsikringen.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Det er ikke altid det de sier stemmer med det som står i forsikringspapirene. Det er hovedbrukeren her som teller. Står det at det er deg så har du ikke noe å bekymre deg for. som sagt: Tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 joda..har funnet ut hvis jeg skal ha bilen på meg selv så kommer jeg på 15000 i året å da er det snakk om en 2000mod 323cia cab og det er ikke så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå