BMW_JP Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Hvor i huleste skal olja være hen da? Har aldri peila BMW olje før... Rar stang.... Stangen var sånn: <==>--<==>--<==>========================== Olja mi lå nedi i den første gropa, oxo var det bitte litt på begynnelsen av den andre "tappen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 da har du sekkert litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 men motoren var ikke kald da... det må nevnes... hadde tatt en liten runde... Sto sikkert 15-20 min før jeg peila.. hvor ska olja være hen da? På den midterste "klatten"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Ja, det skal den. Kan godt fylle på litt mere.. Slik at den nærmer seg den øverste.. Da har du litt og gå på.. Det er min-passe-max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå