Sevenord Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Jeg orket ikke ødelegge noe i tilfelle jeg ikke trenger det, så om noen gidder gi meg en 1-2-3 guide i hvordan man får ut instrumenthuset av min E30 hadde jeg blitt meget glad I haynes boken står det at man måtte ta av dekslet rundt rattstammen, men jeg fikk ikke av den øverste delen... Regner med man kanskje må av med det plastdekslet som ligger over det (altså rett under instrumenthuset). Men hvordan? Gjerne med bilder som illustrerer Har fått turteller som jeg gjerne vil montere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
whalebiter Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Det er to muttere bak plastplaten rett under panelet. De er vanskelige å komme til, men går greit hvis du vet hvor de er. Regner med det er de som skaper problemer for deg siden resten er ganske lett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW324TDa Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Ta av dekselet under rattet frem mot pedalene. Så tar du hånden bak det dekselet du snakker om du ikkje får av. Der er det to "store" rundinger som du kan skru ut med håndmakt. En på hver side. Og da er det dekselet under instrumenthuset løst. Så er resten relativt elementært. Du ser godt hvor det er festet der i fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenord Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 Allright, takker for hjelpen Skal komme skrikende tilbake om jeg ikke får til, selv om det kanskje ikke blir å skje i kveld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hardtop Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=56 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenord Posted April 14, 2006 Author Share Posted April 14, 2006 Evig bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts