BimmerKing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Har en pocketbike som ikke blir brukt. Ny pris er 4.900,- ca. Byttes gjerne i ett sett felger til E34 med dekk. Min 16", men helst 17". Må være gode dekk. PS: Bike'n har ALDRI vært startet Pris 3.500,- evt bud Bilder kommer Legger gjerne til noen få kroner hvis felgene er pene og med GODE dekk Kan også byttes i annet stasj til E34... Kom med tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 sønnen din kan jo bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Tja... Litt liten til den enda. Tenkte jeg skulle kjøpe firehjuling til ham, så han kan kjøre i Grustaket på Rypdal og i Skorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 Har et sett 16" som har stått på E39. BBS.. Brukbare dekk. Kan gjerne bytte me dg Er du int?? Felgene kan leveres Østlandet imorgen, og Vestlandet på søndag. Kjører fra Halden til Haugesund på søndag ser du.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Hvor mye dekk er det igjen på dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Hvor mye dekk er det igjen på dem da? Skal ta og måle mønster på dem i dag... Er helt ok med dekk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Er interressert, men d blir veldig langt å reise da... Bor ved molde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Buuuuuuumpert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå