Bimmerlars Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Har hørt at E36 tannstanga er litt kvikkere? enn E30'en sin. Kortere styring da regner jeg med? Får man bygd om E36 tannstanga så den ikke har servo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 JEg tror begge svarene er JA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 treng du deler eller? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Kan du ikke bare montere på hele servoen da, er vel bare til å sette på et ekstra hjul på motoren til reima på servoen så skal vel det gå bra, har ihvertfall satt E36 servo på min E30, men nå er det en annen motor i den, men skal ikke være noe problem å sette på et hjul til utenfor det viftereima de sitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Det fungerer å sette på E36 tannstang, men man må trekke slangene litt annerledes. Jeg har planer om å bruke E36 M3 3.0L servotannstanga som det er veldig kort styring på. Visstnok 2,7 runder. Ellers er jo ikke E30 M3 tannstanga noe dårlig alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Jeg har planer om å bruke E36 M3 3.0L servotannstanga som det er veldig kort styring på. Visstnok 2,7 runder.. http://www.bmwccn.no/rogaland/php/forum/viewtopic.php?t=573 her er en tråd om E36 tannstenger. Beste er kanskje å få tak i en Z3 tannstang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Skal ikke ha servo, så hvis jeg MÅ ha det blir E30 tannstanga der den er. En tannstang er vel kanskje ikke så forbanna dyr ny heller? Den M3 3,2l tannstanga hørtes jo morsom ut Til deg som spurte om jeg trenger deler: Ikke enda, er andre ting på bilen jeg må prioritere først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 3.2 tannstag er lik alle andre E36`r. bruk den fra 3.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Noen foretrekker vanlig E36 tannstang foran M3 3,0 også, ettersom sistnevnte er progressiv og derfor føles lite direkte rundt senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Om den er progresiv eller ikke har ikke noe å si, siden jeg ikke skal ha servo. Det jeg er interessert i er utvekslinga (altså hvor mange runder man må dreie rattet for å flytte hjula fra side til side) Er det Z3 som er den å gå for da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Det fungerer å sette på E36 tannstang, men man må trekke slangene litt annerledes. Jeg har planer om å bruke E36 M3 3.0L servotannstanga som det er veldig kort styring på. Visstnok 2,7 runder. Ellers er jo ikke E30 M3 tannstanga noe dårlig alternativ. Denne passer rett på kun lit klabb og babb med slanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå