///M Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 ikke til salgs lenger, er blitt glad i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Synd! Jeg kunne egentlig tenke meg å kjøpe den... Hva betyr SE, svensk utgave, eller special edition?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Synd! Jeg kunne egentlig tenke meg å kjøpe den...Hva betyr SE, svensk utgave, eller special edition?? SE=Sony Ericsson................................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 SELVFØLGELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 SELVFØLGELIG! Moderatoredit": Denne tråden har minst 14 meningsløse tråder og ellers 3 konkrete bud som ble hengende i løse luften... ene og alene fordi du ikke ønsket å fortelle oss alle hva minimumsprisen for telefonen var. Dette er relativt usympatisk og vi oppfordrer deg og alle andre som legger inn en annonse til å oppgi en minstepris. Du/dere vet hva du/dere ikke selger telefonen/gjenstanden for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg legger ut nå mobilen til salgs igjen Se W800i med,høytalere,øretelefoner,datakabel,programvare,bluetooth handsfree,512mb minnekort. Er pent brukt, ikke operatørlåst,oppdatert med nyeste programvare,er dessverre engelsk som språk men kan få gjort om dette til Norsk,følger heller ikke med kvittering/garanti siden den ble kjøpt i utlandet. Vil ha 2000kr for den men gi bud http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/sony_ericsson_w800i/18316/konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 jeg har også en til salgs, dersom det skulle bli mange om beinet, men selger ikke uten at \\M har solgt sin først for å ikke ødelegge en salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Ingen som trenger Mp3 mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå