Lien Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 så dauer den mesten Slapp av,det skal den gjøre Jepp.. Da drar den falsk luft og vakuumet slangene som går til diverse komponenter får trykk i stedet for vakuum.. Noe slik
ropa Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Gsbildeler.no kan du jo handle hos, skifta også kam (komplett med løftere og alt) på min e36 m40, svake motorer dette Min tikka som en traktor til slutt, måtte bare bytte kam, ble for flaut å kjøre
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Gsbildeler.no kan du jo handle hos, skifta også kam (komplett med løftere og alt) på min e36 m40, svake motorer dette Min tikka som en traktor til slutt, måtte bare bytte kam, ble for flaut å kjøre hehe ja helt enig! det er flaut. og så er den så dau au:P hvor mye måtte du ut med? btw gsbildeler netthandel er nede tror jeg?
ropa Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Husker ikke helt riktig, bestilte bremser forran, kamaksling komplett og noe enda som jeg husker. Trur ikke det var så ille pris, men du kan jo høre med dem. www.gsbildeler.no funker El vis noen andre her vet om billigere bmw deler så e d jo bra? Men Gs leverer iallefall orginal deler og det tar ikke så lang tid heller.
Dirty Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Husker ikke helt riktig, bestilte bremser forran, kamaksling komplett og noe enda som jeg husker. Trur ikke det var så ille pris, men du kan jo høre med dem. www.gsbildeler.no funker El vis noen andre her vet om billigere bmw deler så e d jo bra? Men Gs leverer iallefall orginal deler og det tar ikke så lang tid heller. kk! får ta en titt men er det bare meg eller er netthandelen nede på GS?
ropa Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Hmm, jeg får det til å funke iallefall.. Men du kan jo ringe dem da Tlf: 71 26 67 77
R.E.H Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Da var det gjort. kammen er gåen pluss noen ventil løftere, tenkte å kjøpe ny kam. henne burde jeg handle? prøv www.schmiedmann.no... ikke så dyrt der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå