Kobar Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Legger ut noen bilder av første bilen min, en BMW 316 med 1,8i motor effektanlegg og jamex powerfilter. Det som er gjort etter bilder ble tatt: Senka 40/40mm Montert M3 carbon speil Er det noen som har noen fine 17" felger til en billig peng, så si ifra! trenger det sårt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas4 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 du trenger også et senkesett.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobar Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 den er senket 40/40mm etter bilde ble tatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norman Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Grattis med ny bil. Mye bra bil der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobar Posted April 15, 2006 Author Share Posted April 15, 2006 takker. har hatt bilen noen mnd nå.. den var dønn original innvendig, så jeg har brukt noen kroner på å shine den opp innvendig ihvertfall... det setetrekket jeg har, har jeg alltid hatt lyst å ha i min egen bil, så det var bare å bestille fra mobilsentrum så fort jeg fikk bilen hjem.. kjører med 316 girkasse, så det er bare å sette den i 4.gir så går den over alt.. hehe litt feil utveksling Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwdude_1 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Knæsj farge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 grattis med ny knæsj bmw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E30 M3 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Grattis me ny bil:) Høy rånefaktor er viktig på første bil:) Lykke til og kjør forsiktig:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 pen og ryddig utvendig! de setetrekkene kan jeg styre min begeistring for, men det er min mening:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius paulsen Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 ut med dem grusome setetrekkene og på med store hjul så blir det nok bra! er jo ikke serlig dyrt for et sportsinteriør til e30 i disse dager! uansett gratulerer med ny bil! ikke bruk den opp med en gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Godt å høre at du har senket den Gratulerer med ny bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Oi, den fargen var kul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts