Xsess Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Noen som har noe hint om hvor bensinpumpe releét sitter på bilen min? Finner ingenting i sikringsboksen eller rundt rattstammen, så er bra nysgjerrig siden bilen min ikke får bensin. Espen. Edit: Fant ut at det nr 3 her: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Skal ikke si det med 100%sikkerhet,Men den sorte boxen foran sikkringsboxen,på den andre siden av fjærtårnet(Ved luftfiltret var di på min 87 mod 325.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Der var det ja, er faktisk 2 releér der som er til bensin ettersom jeg skjønner. får prøve å åpne og lodde der, men er redd for att det er pumpa som har gått. Takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Håper du ble noe klokere av min beskrivelse,underlig beskrivelse menmen.Ja men da ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Jess, fant ut hvor det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå