Trulsen Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Som tittelen sier så funker ikke nærlysene på bmw'en til en kamerat.. 1987 modell 325i. Siden han ikke er medlem her og det er vi som har sjekka så tenkte jeg å spørre.. Vi har sjekka alle sikringer, pærene er fine, alle rèle er fine osv.. Andre tips til hva vi kan sjekke? Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Ta ut lysbryteren og se at ledningene på pluggen sitter fast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 har du hatt samme problem selv? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Jepp Flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 hvis det ikke er løse ledninger, prøv å dra litt i ledningene (ikke slik du drar i startsnoren på gressklipperen) men litt att å fram å se om det blir lys da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 hvis det ikke er løse ledninger, prøv å dra litt i ledningene (ikke slik du drar i startsnoren på gressklipperen) men litt att å fram å se om det blir lys da.... Takker for svar igjen jeg.. Men har nå prøvt det du sa og ingenting hjalp oss.. Så da veit ikke jeg.. Enda flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Du kan jo prøve @kakke litt forsiktig på rellene og se om det hjelper, Sjekk med ei kontrollampe hvor strømmen stoppe,er lettere og finne feilen hvis du veit sånn ca hvor strømtapet ligger hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Du kan jo prøve @kakke litt forsiktig på rellene og se om det hjelper, Sjekk med ei kontrollampe hvor strømmen stoppe,er lettere og finne feilen hvis du veit sånn ca hvor strømtapet ligger hen Vi har skifta releene! Bare for å teste om det var de.. Men takk skal du ha:) Skal få fatt ei ei slik ei da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e.30.turbo Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 har nesten samme feil på min e30,men dær funker ikke lysen når jeg drar ut lysbrytern...å finner ikke ut va d kn være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 har nesten samme feil på min e30,men dær funker ikke lysen når jeg drar ut lysbrytern...å finner ikke ut va d kn være.. Er nok samme problem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Prøv å bytte selve lysbryteren,Den har vært et vanlig problem for en del kompiser av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Sjekk om bryteren får strøm fra tenningen. På E30 dimmer den jo automatisk til parklys når tenningen skrues av. Derfor får nok parklys stillingen konstant strøm, men normalt lys vil bli forskynt via tenningen. (Ergo er det 2 steder det skal strøm inn til bryteren når du måler.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 eller så kan kretsen være brent i sikringsboksen.. ta fra hverandre sikringsboksen å se under printplata. den ene kjukke store kretsen(mener jeg å huske) kan være sprikk i. lodd sammen hvist det skulle være feilen.. skjedde på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Selve lysbryteren er en gjenganger på E30. Ikkje hatt problemer med dette selv, men kjnner flere og har sett amnge topics om dette på flere forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå