E30 Turbo Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Bilen skal lakkeres på fredag som kommer! Regner med det blir lakking i motorrom i morgen, og montering av bakstilling på onsdag, samt pusse ferdig utvendig onsdag og torsdag! Tok ut motoren i dag og gjorde klart til lakk.. Heldigvis er det INGEN rust eller skader i motorrommet Prøvemontert målere i dashbord Motoren tatt ut Motor borte
E30 Turbo Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Skrevet Mai 23, 2006 Ja, i dag ble det lakket i motorrom, og jeg er meget fornøyd med finishen! Hadde det ikke vært at jeg VISSTE jeg ikke kunne lakke, hadde jeg nesten trodd jeg kunne det! Skjønner? Nei, ikke jeg heller.. Tror den tynner'n tar knekken på meg en dag.. Litt dårlige mobilbilder i dag også: (klarer aldri huske det forbaska digikameraet) Lakket første strøk lakk Ferdig, med klarlakk
lars78 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Dette blir nok bra....Kul farge, fortsett med bilder Lykke til videre
E30 Turbo Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 Nå er bilen levert til lakkverksted, så tiden fram til den kommer hjem blir vel å brukes til å pjuske litt med andre deler som trenger omsorg! Bl.a. lakke topplokk, innsug, bremsekraftforst +++ Blir nok ikke arbeidsledig alikevel! Et par bilder: Bakstilling nesten klar Enda et bilde av motorrom
E30 Turbo Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 Litt bilder fra dagens økt. Bilen kommer ikke fra lakkverkstede før fredag, så det er litt finpuss som står på menyen nå: Turboen høyglanspoleres Topplokket lakket Nydysene montert i fuelrail Innsuget lakkert Høyglanspolerer dynamoen (Ja, dynamoen!!) Enda et av dynamoen Bremsekraftforst. pusset og lakket Håper bilen bare kommer nå på fredag, så montering kan begynne i helgen!
E30 Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Takk takk! I dag først kom bilen tilbake fra lakkverkstedet! Tro hvem som får dårlig tid på seg til å rekke sommertreffet i mo i rana til helgen? Jaja, holder på med montering nå, og er sliten og lei, men fyttigrisen hvor førnøyd jeg ble med farvevalget! Slenger et par bilder av nylakket gliset: Turboen prøvemontert Bakstillingen ferdigmontert på bilen Bilen hentet hos Varanger Autopartner, lakkverksted Kommet hjem og koser seg i sola Montert i motor og bur + litt smådeler
Gunnar Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Så bra ut det. Er det samme farge som Tore hadde på sin?
E30 Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Vet ikke.. Hvordan farge hadde han da? Jeg har Plymouth farge..
E30 Turbo Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 Nei, har tatt meg et par uker fri, da kona begynte i ny jobb, og vi ikke har fått barnehageplass til lillejenta! Så jeg er fulltidspappa i stedet! Begynte sånn smått i dag, og regner med litt jobbing denne uka noen timer på ettermiddagen. Til helgen blir det Oslotur å hente taximerce til en kamerat, så da blir det ingenting gjort. Utrolig hvor fort dagene går unna gitt?
E30 Turbo Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Skrevet Juli 24, 2006 Ja, da er det en stund siden update, men har egentlig ikke gjort så masse med bilen den siste tiden. Var egentlig godt med en liten pause, så man fikk ny glød over resterende arbeid! Men nok om det, her er bildene, vet det er det dere liker å se Bak, med solen skinnende Front, med cooler'n Undersiden, eksosanlegg Meg som mekker eksos Eksos montert Motorrom Innvendig Bur Koser seg ute Forfra Bakfra Fra siden
mowz Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Kult prosjekt, og kul farge. men tenkt å bytte felger? synes ikke de passa helt til bilen. stå på!!
E30 Turbo Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Jo, nye felger er høyt på ønskelisten, men klarer liksom ikke bestemme meg for hvilke. Compomotive eller Brock B1.. Eller noe annet som passer E30. Har dere forslag, så sleng ut, gjerne bilder også! (IKKE Borbet A)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå