|_BMW_| Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Skal frem med lakkboksen i løpet av morgendagen tenker jeg og få litt gull på kalipperene istedet for rustfargen... Er det noe jeg bør tenke på? Hvordan må jeg rengjøre på forhånd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ_Cool Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Du kan få kjøpt et sett med to komponents lakk og kalipper rens, det funker veldig bra! MEN unødvendig dyrt. På bimmeren jeg har når har jeg bare brukt hammerlakk, vasket av kalipperne først med aceton og så på med hammerlakken. Har hatt det på i et halvt år nå, ser like bra ut. =) Pass virkelig godt på at det ikke kommer maling på bremsene eller andre plasser det ikke brude være maling. Blir ikke gult litt vel hary?!?! =)) hehe.. Vurderte å lakkere mine sorte, men det endte opp med en krom farge, syns det ble meget pent, men hver har jo sin smak. LYKKE TIL! =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
|_BMW_| Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 gult men gull... Ser ganske bra ut serru Takk for tips... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rayman85 Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 har du bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 noen som har bilder av lakkede kaliptere? jeg har sort bil,og vurderer røde kaliptere Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Hvis du har sort bil så er det jo pent med gult Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilronan Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Skjønner ikke helt vitsen med å lakkere små originale calipere gule. Da fremhever man jo bare hvor små bremser man faktisk har. Jeg ville gått for grå/sølv eller sort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GSS Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Gull er vel den fargen som sitter på originalt? I allefall på eldre bmw. Har du funnet calipperlakk i gull? Hvor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan e34 Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 www.gasolin.no har motorlakk i diverse farger, bl.a. gull og bronse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts