Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fantastisk bil!

Er ingenting som kommer opp mot E30 M3.

Hold den dønn orginal!

Grattis!

Der er jeg helt enig, det er ingenting som kommer opp imot følelsen av å ha en dønn orginal E30 M3 i garasjen som du vet er klar for å leke :D

Gratulerer med enda en fantastisk bil!

Apropos å selge, hadde jeg hatt nok penger på det tidspunktet du skulle vurdere å selge den så skal jeg bryte alle fartsgrenser mellom Hedmark og Østfold for å stå først på trappa di :love:

Skrevet

Flott strøken bil, kjempe kjøp :D

Bor i svergie for tiden, gikk på en tankevekker nu, det er jo sinnsyke billige biler i svergie, va å så på en M5 2000mod, den var kjørt 69000km og dem skulle ha 279.000 svenske kroner = blir vel 250.000 norske eller enda mindre :shock:

Skal seriøst vurdere å kjøpe meg en Bmw m3 E36 her, bruke den på bane, ta den ut med prøveskilt av og til og bare for å ha den følelsen av å ha eid en slik flott maskin :wink:

Skrevet
Flott strøken bil, kjempe kjøp :D

Bor i svergie for tiden, gikk på en tankevekker nu, det er jo sinnsyke billige biler i svergie, va å så på en M5 2000mod, den var kjørt 69000km og dem skulle ha 279.000 svenske kroner = blir vel 250.000 norske eller enda mindre :shock:

Skal seriøst vurdere å kjøpe meg en Bmw m3 E36 her, bruke den på bane, ta den ut med prøveskilt av og til og bare for å ha den følelsen av å ha eid en slik flott maskin :wink:

Ja huff skal kjøpe meg ny bil til neste år. da tenkte jeg en kraftig diesel bmw eller en 328 E46, men kan jo kjøpe en BMW M3 E36 for samme prisen, eneste at kan vel ikke akuratt bruke en M3 hele året, men bare for å ha eid en slik bil!! :o

Skrevet
jævli fin, kan du ikke ta maaange bilder og legge ut? :)

Kommer nok noen flere etterhvert. Må få skilter først.. :wink:

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...