TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Ser at episoden TopGear produserte i Januar vil bli sendt i dag på NRK1 kl. 17:10. (I dag søndag 16. April) Dette er episoden hvor de bla. hoppet i hoppbakke med Mini Morris samt mye annet artig. Desverre har NRK byttet navn på programmet, så jeg måtte lese innholdsfortegnelsen i et programblad for å sjekke at det var snakk om det programmet. Oppfordrer i allfall alle til å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 For dere som vil se hele programmet og ikke bare NRK's 50% versjon så kan dere laste det ned herfra: http://www.mininova.org/tor/224654 her er linker til alle topgearepisoder: http://www.finalgear.com/shows/topgear/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 så den episoden på BBC. Mini`n hopper bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 kjempe rå episode! dessa topp gear gutta er syke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 sett hele episoden. dette er artig. absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Faktisk en jeg kjenner som kjører den skruzukien som velter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Synes bobsleden mot Evo'en var artig jeg. Det redselsfulle trynet på han stakkaren i bilen. hehe Så faktisk hus til flere kjente i Lillehammer også under testingen av Swift'en. (Festet litt der.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Legg også merke til rulleteksten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 bjorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Den episoden er tøff Jeg så den på video google faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå