TBG.E30 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Ser at episoden TopGear produserte i Januar vil bli sendt i dag på NRK1 kl. 17:10. (I dag søndag 16. April) Dette er episoden hvor de bla. hoppet i hoppbakke med Mini Morris samt mye annet artig. Desverre har NRK byttet navn på programmet, så jeg måtte lese innholdsfortegnelsen i et programblad for å sjekke at det var snakk om det programmet. Oppfordrer i allfall alle til å se det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØyvindB Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 For dere som vil se hele programmet og ikke bare NRK's 50% versjon så kan dere laste det ned herfra: http://www.mininova.org/tor/224654 her er linker til alle topgearepisoder: http://www.finalgear.com/shows/topgear/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 så den episoden på BBC. Mini`n hopper bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 kjempe rå episode! dessa topp gear gutta er syke!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 sett hele episoden. dette er artig. absolutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Faktisk en jeg kjenner som kjører den skruzukien som velter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 tøft Link to comment Share on other sites More sharing options...
TBG.E30 Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 Synes bobsleden mot Evo'en var artig jeg. Det redselsfulle trynet på han stakkaren i bilen. hehe Så faktisk hus til flere kjente i Lillehammer også under testingen av Swift'en. (Festet litt der.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KriZ87 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Legg også merke til rulleteksten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 bjorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Den episoden er tøff Jeg så den på video google faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts