Gå til innhold

unngå toll..

danni
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okey.. men blir varene sendt til et postcenter i strømstad da, eller til postkontoret?? leste noe om postcenter se, og det er vel ikke det samme..

man må jo passe på selv når pakken er annkommet dit, men finnes vel et tlfnr man kan nå dem på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. men blir varene sendt til et postcenter i strømstad da, eller til postkontoret?? leste noe om postcenter se, og det er vel ikke det samme..

man må jo passe på selv når pakken er annkommet dit, men finnes vel et tlfnr man kan nå dem på??

hvis du sender det post restante til strømstad, så vil varene bli sendt til postkontoret som ligger i strømstad sentrum v/skagerack.

det er bare å ringe dit for å høre om pakken har ankommet. har ikke tlf nr dit, men det kan du sikkert finne på www.posten.se eller www.gulasidor.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bruke postCENTER og ikke kontor. Ligger i sentrum. Og det er bare å ringe, så tar de en titt :)

Kan ha med varer for 6000 om du har overnattet, og det er det jo bare å si du har. Så blir ikke noe toll eller tull da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg må da opplyse mitt navn, også denne linjen;

-POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad ??

satser på å ikke bli stoppet vel, kunne jo byttet felgene før jeg kjørte inn i norge, men felgene kommer jo uten dekk så, hehe, litt vanskelig det der gett.. men hva ville det ha kostet å tollet inn 4felger egentlig da?? pris blir nærmere 20k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare postboks det vil jeg tro ja.

Smart.

Men de har vel tull å Sverige også :wink:

er tull i sverige å ja. men sverige er EU land. å man kan handle så mye man vil TULL/TOLL FRITT innenfor EU landene. Så hvis du handler fra tyskland e.l. så slipper du å betale noe toll. men så er den momsen å da.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg må da opplyse mitt navn, også denne linjen;

-POSTE RESTANTE Postcenter S-45201 Strømstad ??

men hva ville det ha kostet å tollet inn 4felger egentlig da?? pris blir nærmere 20k..

vell, la oss si di koster 20000,- da trenger du bare få med 3 kompiser og ta dem momsfritt inn :) alle har kjøpt hver sin felg til og henge hageslangen på :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...