Gå til innhold

Noen bilder av bimmern (E-39) :)


 Share

Anbefalte innlegg

Slenger ut noen bilder som egentlig var ment som vårbilder, men selvfølgelig var det dritt vær den dagen jeg endelig hadde tid til og ta noen bilder...

Her er noen før og etter bilder, har byttet til orginal M5 front og orginale Hella lykter runt hele.

Neste som skal gjøres er:

19" felger, senkesett, tone runtene noe pluss gjøre noe med bakenden på bilen...

Noen forslag der?

Lurte litt på og bruke karosserisag og kutte til slik at jeg kan få ut to enderør bak, eller finnes det noen form for leppe og sette på under orgnialfangeren?

Før:

bilde104uh.jpg

Før:

p10105039mt.jpg

Før:

p10105052tq.jpg

Etter:

bilde0074ah.jpg

Etter:

bilde0195te.jpg

Etter:

bilde0254pk.jpg

Etter:

bilde0225wq.jpg

Etter:

bilde0321oy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen. hehe

denna bilen din var virkelig fin.

jeg har ikke så veldig sansen for e39 sedan. men, denne var virkelig fin. det skal du ha.

gleder meg til å se bilder av bilen når du har fått gjort dette andre du nevnte, som 19", senking og toning av ruter.

skal du gjøre no med anlegget? ell har du kanskje gjort det?

gleder meg til å se flere bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens :lol:

Når det gjelder anlegget så har jeg BMW Buisness(?) spiller med en orginalt bra lydpakke (tror det er 12 lydenheter i bilen jeg) men har koblet til to 12" for og få den bassen som manglet...

Fikk fronten med nyrer og fanger av en kamerat som har bilutstyrs butikk for 10 k + lakkering.

Tror det var ca det han ga for morro når han bestilte den fra Tyskland.

Har vurdert M5 hekk, men er redd det kan bli litt for mye av det gode når det er snakk om en 520IA, hvis du skjønner? :wink:

Men kunne tenkt meg to feite enderør i hekken... :roll:

Er veldig innteressert i se bilder av den Aerodynamik hekken til GS eller andre alternativer!? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig,så nydelig!!Digger det du har gjort med den!!! Har personlig en e-39 520iA sedan selv (som beklagelig helt original...)Har tenkt på en hekk som passer med det eksosanlegget jeg har nå (det er ett sånt ett skjult anlegg) er det noen som vet om noen produsenter som har dette?eller er jeg da evt dømt til å ha ett stort hull der bak hvis jeg ikke bytter eksosen?? eller følger det med noe som skjuler hullene hvis man ike skal bruke de?eller må man skjære dem ut uansett?Føler meg dum som spør men :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...