Stjernstedt Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hei Er det noen ålreite felg butikker nær svenske grensen? Tanken er å handle i sverige, montere og dra hjemover. Er jo en del billigere i sverige for dekk og felger, men vet bare om de som holder til langt inni sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 HeiEr det noen ålreite felg butikker nær svenske grensen? Tanken er å handle i sverige, montere og dra hjemover. Er jo en del billigere i sverige for dekk og felger, men vet bare om de som holder til langt inni sverige... Tror ike det er mest å hente på å kjøpe dekk og felg i Sverige. Er faktisk flere svensker som mener at akkurat den type produkter er billigere i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Det er ihvertfall dekksjapper i Arvika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Gummihuset.se har mye billig! Krona er nå og ganske sterk så dette lønner seg. Har kjøpt mye felger tiligere til min lille veteran golf. Da har jeg sendt det med bussgods fra malmø til grensa. Frakten kom da på 400kr. Ta eventuelt en titt på blocket.se for brukte felger. Er ren skjær idioti og fks sjekke tyskland fremfor svergie. Har link til skrudde bbs rs 16" (polerte) til den nette sum av 2500 svenske. Dette er umenskelig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Gummihuset.se har mye billig! Ut fra navnet trodde jeg nesten Gummihuset var et Kondomeri, men har du handlet til bil der før så er jo den saken grei. Svenske skriftspråket kan være litt forvirrendes til tider. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 blocket.se var en fin side. Noen som vet om andre selge sider til bilen fra sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Gummihuset.se har mye billig! Krona er nå og ganske sterk så dette lønner seg. Har kjøpt mye felger tiligere til min lille veteran golf. Da har jeg sendt det med bussgods fra malmø til grensa. Frakten kom da på 400kr. Ta eventuelt en titt på blocket.se for brukte felger. Er ren skjær idioti og fks sjekke tyskland fremfor svergie. Har link til skrudde bbs rs 16" (polerte) til den nette sum av 2500 svenske. Dette er umenskelig billig! http://www.Gummihuset.se Disse prisene her, er det DUMMESTE jeg noen gang har sett. Da i positiv favør. Får jo kromfelger for 9000,- jo! Umenneskelig mange lekre og deilige felger der, til priser som kan sammenliknes med lommerusk! *sikle!* Vet hvor jeg skal kjøpe felger neste gang ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 http://www.autopower.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hehe... Og Roar skal til Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hehe... Og Roar skal til Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Fortsatt billigere i Norge tror jeg. De fleste felgene er nederst på siden. http://www.motorsenter.no/images/brosjyre.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Men så er 87sek 100nok. Blir litt forskjell der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hmmm... jeg er ikke helt sikker på det, TBG.E30. Jeg har aldri sett noen kromfelger i norge til 9000,- for fire stykk. (18"). Mange av de som ikke var krom, var også vitterlig billig. EDIT: Dere kan bruke denne valutakalkulatoren, folkens. Den er klar for å plotte inn svensk valuta nu: http://finance.yahoo.com/currency/conve ... it=Convert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Sett Crome felger i 18" til under den summen i norge flere ganger faktisk. Lurer på om ikke Shariff også har det bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Ja, da bøyer jeg meg i støvet, TBG.E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå