Gå til innhold

Salg av felger ved grensen?


Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen ålreite felg butikker nær svenske grensen?

Tanken er å handle i sverige, montere og dra hjemover. :lol:

Er jo en del billigere i sverige for dekk og felger, men vet bare om de som holder til langt inni sverige...

Tror ike det er mest å hente på å kjøpe dekk og felg i Sverige.

Er faktisk flere svensker som mener at akkurat den type produkter er billigere i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummihuset.se har mye billig! Krona er nå og ganske sterk så dette lønner seg. Har kjøpt mye felger tiligere til min lille veteran golf. Da har jeg sendt det med bussgods fra malmø til grensa. Frakten kom da på 400kr. Ta eventuelt en titt på blocket.se for brukte felger. Er ren skjær idioti og fks sjekke tyskland fremfor svergie. Har link til skrudde bbs rs 16" (polerte) til den nette sum av 2500 svenske. Dette er umenskelig billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummihuset.se har mye billig! Krona er nå og ganske sterk så dette lønner seg. Har kjøpt mye felger tiligere til min lille veteran golf. Da har jeg sendt det med bussgods fra malmø til grensa. Frakten kom da på 400kr. Ta eventuelt en titt på blocket.se for brukte felger. Er ren skjær idioti og fks sjekke tyskland fremfor svergie. Har link til skrudde bbs rs 16" (polerte) til den nette sum av 2500 svenske. Dette er umenskelig billig!

http://www.Gummihuset.se

Disse prisene her, er det DUMMESTE jeg noen gang har sett. Da i positiv favør.

Får jo kromfelger for 9000,- jo! Umenneskelig mange lekre og deilige felger der, til priser som kan sammenliknes med lommerusk! *sikle!*

Vet hvor jeg skal kjøpe felger neste gang ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...