Ole@Automote Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Da har jeg bestilt en S50/B30 med driverk diff osv. Har også forespørt om ett Z3 M bakhjuls oppheng. Fy hvor jeg gleder meg til det her. Har ikke funnet meg en prosjekt bil til i sommer så da bygger jeg meg leketøy i stedet Hva mere enn å dreie ned stempel trenger jeg å gjøre med motoren for å lade 1 kg?? Jeg vet det er noen her med peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Gratulerer ! S50 er en av de to drømmemotorene jeg kunne tenkt meg å hatt i E30. Og du skal ha turbo også, det blir helrått! Hva angår neddreiing av stempler så anbefaler jeg deg (som alle andre) til å ta kontakt med www.pure-pf.com . Elllers så kjenner jeg til en kar på zatzy forumet som har S50 turbo, Limmet kaller han seg, har egen tråd der og egen hjemmeside: www.limmet.se Over 800hk har han bremsa.. Jeg vet også om en som ladet 0,4 bar på org toppakning og kompresjon og skulle visstnok ha 400hk. Lykke til, dette blir RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 har en 2dørs 325 87mod e30 stående, strøkent innventar. motor og girkasse er tatt ut av bilen. bilen har nye forskjermer,bakskjermer,nye bremserør ligger i bilen (trengs ikke byttes) karroseri har gått 160.000. prisantydning ca 8000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 har en 2dørs 325 87mod e30 stående, strøkent innventar. motor og girkasse er tatt ut av bilen. bilen har nye forskjermer,bakskjermer,nye bremserør ligger i bilen (trengs ikke byttes) karroseri har gått 160.000.prisantydning ca 8000kr. Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Gratulerer ! S50 er en av de to drømmemotorene jeg kunne tenkt meg å hatt i E30. Og du skal ha turbo også, det blir helrått! Hva angår neddreiing av stempler så anbefaler jeg deg (som alle andre) til å ta kontakt med www.pure-pf.com . Elllers så kjenner jeg til en kar på zatzy forumet som har S50 turbo, Limmet kaller han seg, har egen tråd der og egen hjemmeside: www.limmet.se Over 800hk har han bremsa.. Jeg vet også om en som ladet 0,4 bar på org toppakning og kompresjon og skulle visstnok ha 400hk. Lykke til, dette blir RÅTT Tenkte å gå for noe litt mere moderat jeg Men en 5 - 6 hundre hester må da gå an å få stabilt Blir bygd av samme mann som bygde Datsun 260Z `en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 sendt pm til meg? Glemte å si at det eneste som er av rust på bilen er fremme på den ene kanalen. er snakk om en bitteliten bit du kan kutte rundt å sveise inn en bit.. ellers skal bilen være rimelig rustfri, et godt prosjekt materiale. den blir bare stående om det ikke er noen som trenger noe sånt så.. har en 2.5 motor også fra 89 som er til salgs i tilfelle noen var intressert:P (måtte bare klemme det inn i samme slangen;P håper ikke det gjør noe) Interesse for motoren evt karroseri bes tas på PM så ikke denne tråden blir ødelagt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 jepp jeg har sendt Pm til deg.. Hvis ikke du får den kan du ringe eller sende sms til meg på tlf nr 41203830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 har ikke fått noen pm ihvertfall, prøv å send på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 PENT! Gleder meg til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 du bør ikke kjøre noe mer enn 450 hk på de rådene. dette er en høycomp suger du bør handle nye stempler og råder. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109001 her kan du se bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå