Gå til innhold

Nå har jeg bestilt en S50/B30 Trenger bare ett E-30 karoseri


 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt en S50/B30 med driverk diff osv. Har også forespørt om ett Z3 M bakhjuls oppheng.

Fy hvor jeg gleder meg til det her.

Har ikke funnet meg en prosjekt bil til i sommer så da bygger jeg meg leketøy i stedet 8)

Hva mere enn å dreie ned stempel trenger jeg å gjøre med motoren for å lade 1 kg?? Jeg vet det er noen her med peiling 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !

S50 er en av de to drømmemotorene jeg kunne tenkt meg å hatt i E30. Og du skal ha turbo også, det blir helrått!

Hva angår neddreiing av stempler så anbefaler jeg deg (som alle andre) til å ta kontakt med www.pure-pf.com .

Elllers så kjenner jeg til en kar på zatzy forumet som har S50 turbo, Limmet kaller han seg, har egen tråd der og egen hjemmeside: www.limmet.se

Over 800hk har han bremsa..

Jeg vet også om en som ladet 0,4 bar på org toppakning og kompresjon og skulle visstnok ha 400hk.

Lykke til, dette blir RÅTT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !

S50 er en av de to drømmemotorene jeg kunne tenkt meg å hatt i E30. Og du skal ha turbo også, det blir helrått!

Hva angår neddreiing av stempler så anbefaler jeg deg (som alle andre) til å ta kontakt med www.pure-pf.com .

Elllers så kjenner jeg til en kar på zatzy forumet som har S50 turbo, Limmet kaller han seg, har egen tråd der og egen hjemmeside: www.limmet.se

Over 800hk har han bremsa..

Jeg vet også om en som ladet 0,4 bar på org toppakning og kompresjon og skulle visstnok ha 400hk.

Lykke til, dette blir RÅTT :D

Tenkte å gå for noe litt mere moderat jeg 8) Men en 5 - 6 hundre hester må da gå an å få stabilt 8) Blir bygd av samme mann som bygde Datsun 260Z `en min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendt pm til meg?

Glemte å si at det eneste som er av rust på bilen er fremme på den ene kanalen. er snakk om en bitteliten bit du kan kutte rundt å sveise inn en bit.. ellers skal bilen være rimelig rustfri, et godt prosjekt materiale. den blir bare stående om det ikke er noen som trenger noe sånt så.. har en 2.5 motor også fra 89 som er til salgs i tilfelle noen var intressert:P (måtte bare klemme det inn i samme slangen;P håper ikke det gjør noe)

Interesse for motoren evt karroseri bes tas på PM så ikke denne tråden blir ødelagt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...