BMW-M-teck Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 BMW 320i, E36, 1992 modell, vurderes solgt grunnet ny bil! Motor: rekkesekser, 2,0 liter på 150hk. Veldig fin lyd i motoren. Den har akkurat passert 210.000km nå. Det året jeg har hatt bilen har jeg skiftet olje på den gjevnlig. Jeg har vel kjørt bilen omlag 20.000km. Mye langturer! Karosseri: Bilen ble hellakkert i 2004, svart med litt glitter i lakken, utrolig pent! Dette er også en M-tech utgave. Den er senket og stivet opp litt. Ser mer sportslig ut enn en original e36. Interiør: Grått/Sort, bærer overhodet ikke preg av slitasje, helt og pent. Bilen har elektriske speil, elektrisk takluke, M3 ratt originalt og kjørecomputer. Bilen har ikke vært røyket i. Den har også solgardin i bakrute man kan ta opp og ned ettersom man vil, samt skipose, for dem som har bruk for dette. Sommerdekk; 17" originale BMW-felger med 225/45 dekk, holder flere sesonger til. Vinterdekk; 15" original stålfelg (på bildene), 195/65, som nye! Flere bilder kan taes på forespørsel. Foretrekker e-post. Alt i alt fremstår bilen som særdeles pen! Bilder fåes på forespørsel. Utstyr ABS, Alu. felger, El. just.speil, EU-godkjent, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sport understell, Metallic, Pris; 60.000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-M-teck Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 FORETREKKE SVAR PÅ E-MAIL: christofferstenvik@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Det har ikke vært noe problem med bilen, den har alltid startet og gått som den skal. wOOt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20596&highlight= Link to comment Share on other sites More sharing options...
cornelius Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-M-teck Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Det har ikke vært noe problem med bilen, den har alltid startet og gått som den skal. wOOt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20596&highlight= Så det greia er at jeg kopierte teksten rett inn fra autodb.no, der bilen har ligget siden før jeg oppdaget dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 fin bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts