kenare_2@hotmail.com Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Lurer på om noen har peiling på om det er baer å bytte ut grillinnsatsene med den nye typen? Hvor kan jeg få tak i slike 97mod innsatser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Tror med sikkerhet at du må kjøpe komplett grill for å få '97 look. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 www.Koed.dk syntes jeg har selger dette billig. Er vel ca 1000-1500NOK for den, minnes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 det finnes også "facelift" nyrer som passer til den gamle grillramma (før 97) jeg har bestillt et sett slike. blir spennende å se hvordan de er. har betalt 500,- for de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Skal du ha 97 look må du skife hele lista som selve griller sitter på. Denne får du kjøpt hos www.motortechnik.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts