Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har senket bilen min 50/30 men sko ønske bilen var 1cm lavere foran. hvis jeg skal kappe fjæren, hvor mye må jeg ca kappe for å få den en cm lavere ca?

Skrevet

Sørg for å få det skrevet inn i vonkort før du kapper. Biltilsynet har en tendens til å telle antall runder på fjæra mot det som stå i Tüv papirene.

Skrevet
Du må prøve å måle deg fram til 1cm lavere på fjæra da.. :wink:

1 cm på fjæra når bilen står på bakken, eller når fjæra er demontert?

Skrevet
kapp 1/4 runde for 1 cm. Kapp i vei 8) Ekte bosh senking hehe

thanks hehe:) er det noe du har jort før? eller er det bare en "tommel" regel med ca 1/4 runde er ca 1 cm?

Skrevet

Løsne ALLE foringer og kuler,sett bilen på bakken,kjør en liten runde. Få bilen på bukk(4 søyler) eller grav og stram så alt igjen,100% sikker på den har falt den cm du vil.Ikke så farlig å kappe 1/4 ring heller,men passer den da i skåla?

Skrevet
Løsne ALLE foringer og kuler,sett bilen på bakken,kjør en liten runde. Få bilen på bukk(4 søyler) eller grav og stram så alt igjen,100% sikker på den har falt den cm du vil.Ikke så farlig å kappe 1/4 ring heller,men passer den da i skåla?

høres smart ut, skal prøve det før jeg kapper :D fjæra har lik diameter fra bund til topp, så den kommer til å se helt lik ut for det om jeg kapper den, bare litt kortere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...